بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

انیمیشن سه بعدی طرح توسعه بندر تجاری بوشهر دوم شد

انیمیشن سه بعدی طرح توسعه بندر تجاری بوشهر دوم شد

تین نیوز | انیمیشن سه بعدی طرح توسعه بندر تجاری بوشهر در رقابت با سایر استان‌های کشور، رتبه دوم را در بخش فیلم و تیزر در نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کسب کرد.
 
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر، مسئول روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در این جشنواره که در دو بخش ملی و استانی برگزار شد موفق شدیم با ارائه انیمیشن سه بعدی طرح توسعه بندر تجاری بوشهر در رقابت با سایر استان‌های کشور، رتبه دوم را در بخش فیلم و تیزر از آن خود کنیم.
 
مهدی ابوالحسنی افزود: در این انیمیشن پنج دقیقه‌ای که با کیفیت بسیار بالا و با استفاده از توان نیروهای بومی استان در طول یک سال ساخته شده، توسعه بندر بوشهر در یک بازه زمانی 20 ساله، از سال 1384 تا سال 1404 به تصویر کشیده شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: فیلم تبلیغاتی معرفی بندر تجاری بوشهر (در دو نسخه فارسی و انگلیسی)، کاتالوگ دو زبانه و کارت پستال تبلیغاتی از دیگر آثار جدید تولید شده در روابط عمومی این اداره کل بود که به دبیرخانه جشنواره ارسال شد ولی بدلیل رقابت بسیار فشرده، فقط انیمیشن طرح توسعه بندر تجاری بوشهر به مرحله پایانی جشنواره راه یافت.
 
گفتنی است، آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رییس جمهور، احمد مسجدجامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، باقر ساروخانی از اساتید پیشگام ارتباطات ایران، محمد خدادی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی و جمعی از پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط عمومی کشور در سالن اجتماعات هتل ارم تهران به همت انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و با همکاری موسسه کارگزار روابط عمومی برگزار شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.