بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ بنادر تجاری کوچک به شناور آتشخوار مجهز می‌شوند

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در راستای ارتقا ایمنی بنادر کوچک تجهیز آنها به شناور آتشخوار در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

بنادر تجاری کوچک به شناور آتشخوار مجهز می‌شوند
تین نیوز

 مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در راستای ارتقا ایمنی بنادر کوچک تجهیز آنها به شناور آتشخوار در دستور کار این سازمان قرار گرفته است. 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در حاشیه بازدید از اسکله محمد عامری در بوشهر، افزود:سفارش ساخت شناور آتشخوار از همان ابتدا که اسکله ها تجهیز می‌شوند باید داده شود. به هر ترتیب ساخت آنها زمان‌بر است و برای آنکه بتوان همه بنادر را به این نوع شناور تجهیز کرد، ضروری است که با سرعت پیش برویم.

وی ادامه داد: در استان بوشهر به عنوان یکی از استان‌های ساحلی به تازگی بنادر دیر و کنگان به شناور آتشخوار تجهیز شدند که با تجهیز بندرهای محمد عامری و بوالخیر شمار شناورهای آتشخوار این استان به ۸ شناور افزایش پیدا می کند.

راستاد یادآور شد: پروژه لایروبی بندر محمد عامری نیز در دستورکار قرار گرفته است و بزودی با انتخاب سرمایه‌گذار  عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

وی گفت: در ارتباط با شناورهای تفریحی تدابیر لازم برای تغییر موقت کاربری آنها مشخص شده است لذا تا زمانی که گردشگر نیست و امکان فعالیت آنها در زمینه تورهای دریایی وجود ندارد، می‌توانند از شناورهای خود استفاده تجاری داشته باشند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.