بازدید سایت : ۳۶۷۶۸

مساحت فعلی بندر بوشهر پاسخگوی نگهداری کالاهای تجاری نیست

بندر قدیم بوشهر با مساحت ۴۰ هکتار با محدودیت های فراوانی روبرو است و اکنون دیگر پاسخگوی نگهداری کالاهای تجاری نیست.

مساحت فعلی بندر بوشهر پاسخگوی نگهداری کالاهای تجاری نیست
تین نیوز

استاندار بوشهر گفت: بندر قدیم بوشهر با مساحت ۴۰ هکتار با محدودیت های فراوانی روبرو است و اکنون دیگر پاسخگوی نگهداری کالاهای تجاری نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، احمد محمدی زاده اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات بخش خصوصی تلاش های گسترده ای صورت گرفته است و در قالب نشست های گفت وگو دولت با بخش خصوصی این موضوعات بررسی می شود.

محمدی زاده با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن بیان کرد: هماهنگی نزدیکی بین دستگاه های اجرایی و دولتی و بخش خصوصی استان برقرار است و استان بوشهر در این زمینه رتبه چهارم کشور را دارد.

وی از تسهیل در روند فعالیت در گمرکات و بنادر استان بوشهر در امر صادرات و واردات کالا خبر داد و اضافه کرد: رونق تجاری در بنادر و گمرکات استان بوشهر با جدیت دنبال می شود.

وی با بیان اینکه بوشهر یکی از استان های برتر در صادرات و واردات کالا است تصریح کرد: حجم بالای کالای تجاری و ترافیک خودروهای در حال تخلیه و بارگیری کالا، در بندر بوشهر کم سابقه است.

محمدی زاده با اشاره به اینکه در این شرایط بندر قدیم بوشهر با مساحت ۴۰ هکتار پاسخگوی نگهداری کالاهای تجاری نیست افزود: با تصویب هیئت دولت منطقه ویژه اقتصادی ۲ بوشهر به عنوان سایت دیگر برای فعالیت های تجاری در انبارداری و ترخیص کالا معرفی و این مصوبه ابلاغ شد.

وی بر لزوم همکاری همه دستگاه ها برای اجرای این مصوبه تاکید کرد و ادامه داد: مجتمع بندری جزیره نگین به عنوان مرکز توسعه بندر بوشهر در حال توسعه زیرساخت ها برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.