بازدید سایت : ۳۶۵۵۹

رشد ۱۷ برابری ترانزیت در بندر بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در ۶ ماهه امسال میزان تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر با افزایش ۶۹ درصدی به سه میلیون و ۳۷۲ هزار و ۶۳۰ تن رسیده است.

تین نیوز |

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در ۶ ماهه امسال میزان تخلیه و بارگیری در بندر بوشهر با افزایش ۶۹ درصدی به سه میلیون و ۳۷۲ هزار و ۶۳۰ تن رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب در توضیح این خبر اظهار کرد: در مدت یاد شده میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی، غیرنفتی و کانتینری در بندر بوشهر به ترتیب با ۱۱۹، ۳۴ و ۳۲ درصد رشد همراه بوده است.
وی بیان کرد: نیمه نخست امسال در بندر بوشهر میزان تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی یک میلیون و ۷۷۹ هزار، غیرنفتی یک میلیون و ۵۹۳ هزار و ۵۲۳ تن و تخلیه و بارگیری کانتینری ۳۴ هزار و ۴۵۲ تی ای یو گزارش شده است.
شکیبی نسب افزود: در ۶ ماه ابتدایی امسال همچنین میزان ترانزیت مشتقات نفتی در بندر بوشهر با رشد ۱۷ برابری به ۹۰۴ هزار و ۷۵۵ تن رسیده است.
وی عنوان کرد: آمار تردد شناورهای در بنادر استان بوشهر نیز در ۶ ماهه، در مجموع سه هزار و ۵۵۸ فروند گزارش شده که در این شاخص، آمار شناورهای با ظرفیت ناخالص بالای هزار با رشد ۳.۲ درصدی به یک هزار و ۲۷۳ فروند رسیده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآور شد: آمار جابجایی مسافر در بنادر بوشهر، گناوه و خارگ نیز در شش ماهه نخست سال جاری در مجموع ۱۳۱ هزار و ۴۶۶ نفر گزارش شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.