بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

بهره برداری از پارکینگ مینابی طی هفته های آتی/ ۷ پارکینگ در حال ساخت در چه نقاطی قرار دارند؟

معاون شهردار تهران با اشاره به اتمام عملیات اجرایی پارکینگ مینابی در تیرماه گفت: در حال ساخت و طراحی ۹ پارکینگ با ظرفیت قابل توجه در سطح شهر تهران هستیم.

بهره برداری از پارکینگ مینابی طی هفته های آتی/ ۷ پارکینگ در حال ساخت در چه نقاطی قرار دارند؟
تین نیوز

معاون شهردار تهران با اشاره به اتمام عملیات اجرایی پارکینگ مینابی در تیرماه گفت: در حال ساخت و طراحی ۹ پارکینگ با ظرفیت قابل توجه در سطح شهر تهران هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ، درباره وضعیت پارکینگ های در حال احداث شهرداری تهران در سطح شهر گفت: در حال حاضر در تهران علاوه بر پارکینگ امیرکبیر، ساخت ۷ پارکینگ مهم و طراحی ۲ پارکینگ دیگر در سطح شهر تهران در دست انجام است.

وی با اشاره به بهره برداری از پارکینگ امیرکبیر در دوره ششم مدیریت شهری افزود: پیش تر و در قالب نهمین پویش امید و افتخار، پارکینگ زیرسطحی امیرکبیر با ظرفیت ۵۵۰ دستگاه خودرو در یکی از پرترددترین مناطق مرکزی شهر تهران به بهره برداری رسید.

حق بین درباره ظرفیت پارکینگ های در دست احداث ادامه داد: به همت سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، بر اساس ۷ پارکینگ در دست احداث، ظرفیت پارک بیش از ۳ هزار دستگاه خودرو به تهران افزوده می شود. پارکینگ های مینابی، نیایش، بغدادی، گلستانی، اعتماد، باقری و جوادیه، این مجموعه هفت گانه را تشکیل می دهند.

از افتتاح پارکینگ مینابی تا ویژگی های کم نظیر پارکینگ نیایش

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اهمیت بهبود سرانه های مناطق کم برخوردار گفت: در این راستا، پیشرفت فیزیکی پارکینگ مینابی در جنوب شرق تهران به ۹۸ درصد رسیده است. این پارکینگ در ۷ طبقه و با ظرفیت پارک ۴۷۰ دستگاه خودرو در مرحله نصب تجهیزات ایمنی و اطفاء حریق بوده و تا پایان تیرماه تکمیل خواهد شد.

وی افزود: یکی از پروژه های شاخص در حوزه احداث پارکینگ برای شهر تهران، پارکینگ زیرسطحی نیایش در منطقه ۳ تهران با ظرفیتی بالغ بر ۱۲۷۸ دستگاه خودرو است. این پروژه، ۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا خردادماه سال آینده به بهره برداری برسد. تکمیل دسترسی های این پارکینگ حیاتی به بزرگراه های کردستان و آیت الله هاشمی رفسنجانی و نیز اجرا به شیوه Top_Down در ۹ طبقه زیرسطحی از پیچیدگی های این پروژه مهم محسوب می شود.

حق بین در پایان با اشاره به طراحی پارکینگ های سمیه و هلال احمر برای اجرا در مناطق ۷ و ۱۷ شهرداری تهران با ظرفیت های ۶۰۰ و ۱۷۵ دستگاه خودرو ابراز امیدواری کرد، با بهره برداری از پارکینگ های مورد اشاره، بخشی از کمبود سرانه های مناطق پرازدحام تهران، رفع و رجوع شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.