بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

شهرداری تهران هرچه سریعتر لایحه تعیین نرخ سرویس مدارس را به شورا ارائه دهد

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران هنوز لایحه تعیین نرخ سرویس مدارس را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه نکرده است.

شهرداری تهران هرچه سریعتر لایحه تعیین نرخ سرویس مدارس را به شورا ارائه دهد
تین نیوز

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران هنوز لایحه تعیین نرخ سرویس مدارس را به شورای اسلامی شهر تهران ارائه نکرده است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سیدجعفر تشکری هاشمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عدم ارائه لایحه تعیین قیمت سرویس مدارس از سوی شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران هرساله باید لایحه ای را در همین ایام به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند تا نرخ سرویس مدارس تعیین شود، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. 

تشکری هاشمی ادامه داد: قطعا آنچه که مورد تاکید و مورد نظر شورای اسلامی شهر تهران است این است که نرخ سرویس مدارس یک عدد قابل قبول چه برای والدینی باشد که قرار است این هزینه ها را پرداخت کنند و چه برای رانندگان خودروهای تاکسی که قرار است این خدمات را به شهروندان ارائه دهند.

وی گفت: طبیعتا ایجاد تعادل و توازن بین هزینه ها یک اصلی است که باید هم برای مردم و هم برای رانندگان مدنظر قرار دهیم. علاوه بر این باتوجه به اینکه معمولا تخلفاتی توسط برخی از شرکت هایی که تحت پوشش سازمان تاکسیرانی تهران نیستند در ارائه خدمات سرویس مدارس رخ می دهد، انتظار ما از شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی این است که هرچه زودتر این لایحه در اختیار شورای اسلامی شهر تهران قرار بگیرد تا بررسی های لازم انجام شود و به صراحت به مردم نرخ سرویس مدارس را بتوانیم اعلام کنیم تا مردم در ابهام هزینه را پرداخت نکرده و بدانند که به صورت مشخص چه مقدار هزینه باید برای سرویس مدارس بپردازند.

تشکری هاشمی تصریح کرد: امیدواریم با ارائه سریعتر لایحه به شورای شهر و بررسی آن در شورا مشکل هزینه سرویس مدارس برای سال جاری تکرار نشود و تاکید ما براین است که هم شهرداری تهران انشاءالله این لایحه را سریعتر در اختیار ما قرار دهند و ما هم طبیعتا این لایحه را به فوریت بررسی کنیم و مردم به روشنی بدانند هزینه ها به چه صورتی است تا اجحافی در حق مردم صورت نگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.