بازدید سایت : ۱۱۰۴۰۹

آغاز تملک ۱۰۵پلاک معارض در شاخه شرقی پروژه یادگار امام

رفع معارضین و آغاز تملک ۱۰۵ پلاک در شاخه شرقی بزرگراه با اختصاص ۱.۵ همت اعتبار توسط شهرداری منطقه

آغاز تملک ۱۰۵پلاک معارض در شاخه شرقی پروژه یادگار امام
تین نیوز |

شهردار منطقه ۱۰ تهران پس از بررسی آخرین وضعیت پروژه احداث شاخه شرقی و غربی پروژه بزرگراه یادگار امام (ره) که با حضور میدانی رییس شورای اسلامی شهر تهران انجام شد، از رفع معارضین و آغاز تملک ۱۰۵ پلاک در شاخه شرقی بزرگراه با اختصاص ۱.۵ همت اعتبار توسط شهرداری منطقه خبر داد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، مهدی اخ الصنایع در حاشیه بازدید از پروژه احداث شاخه غربی و شرقی بزرگراه یادگار امام (ره)، گفت: احداث این پروژه در دوره ششم مدیریت شهری به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت وتصمیم برآن شد تا مدیریت شهری این دوره در یک بازه زمانی یکساله، شاخه شرقی این پروژه را به بهره برداری برساند.

اخ الصنایع افزود: به سرانجام رساندن این پروژه یکی از کارهای ویژه در شهرداری تهران است، به طوری که هم اهالی منطقه و هم شهر تهران از آن منتفع می شوند و با حمایت شورای شهر و شهردار تهران، با اختصاص یک و نیم همت اعتبار ۱۰۵ پلاک ظرف ماه جاری توسط شهرداری منطقه ۱۰ تملک می شود و اجرای عملیات برای ادامه  این پروژه تسهیل و تسریع خواهد شد. 

به گفته وی با رفع معارضین و تملک ۱۰۵ پلاک توسط اداره املاک، اولویت تملک املاک از محدوده میدان جی آغاز می شود و  عملیات عمرانی از میدان جی تا خیابان امام خمینی(ره) اجرا خواهد شد. پیش بینی می شود تا پایان امسال پروژه شرقی یادگار امام (ره) با ۱۰۰  درصد پیشرفت آماده بهره برداری قرار گیرد.

شهردار منطقه ۱۰ در پایان تاکید کرد: براساس برآورد پلیس راهور پایتخت، کاهش محسوس ترافیک در غرب تهران به ویژه محدوده میدان آزادی، بزرگراه آیت الله سعیدی، جنوب بزرگراه یادگار امام(ره) و تا حدودی بار ترافیکی کنونی بزرگراه شهید چمران و شهید نواب صفوی از دیگر آثار بهره برداری از این پروژه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.