بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

پایانه مرزی بیله‌سوار وضعیت مطلوبی ندارد

پایانه مرزی بیله‌سوار وضعیت مطلوبی ندارد

تین نیوز | فرماندار بیله‌سوار گفت: پایانه مرزی این شهرستان که روزانه هزاران اتباع آذری و حامل‌‌های مسافربری و سوخت از آن تردد می‌کنند وضعیت مطلوبی ندارد.
 
آرام حلیم صبح امروز در جلسه کمیسیون حمل و نقل در بیله‌سوار اظهار کرد: در سفر اخیر معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدیدی که از پایانه مرزی و همچنین سالن مسافربری محوطه آن داشت خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ساماندهی این وضعیت شدیم و تقاضا کردیم که برای بازسازی محورهای منتهی به بیله‌سوار به دلیل ترانزیتی بودن این منطقه اقدامات لازم انجام شود.
 
وی به بلاتکلیفی چند ساله تنها راه دسترسی به پایانه مرزی بیله‌سوار و بهبود مسیر کمربندی این شهرستان اشاره کرد و افزود: خواستار اصلاح فرایند خدمات‌رسانی مطلوب‌تر در پایانه مرزی بیله‌سوار هستیم که روزانه به هزاران اتباع خارجی و کامیون‌های حامل سوخت ارائه خدمات می‌کند.
 
فرماندار بیله‌سوار تصریح کرد: بعد از گله‌مندی‌های ما رئیس سازمان راهداری قول داد تا پنج میلیون دلار برای بازسازی راه کمربندی و محوطه‌سازی و همچنین احداث تاسیسات پایانه اختصاص دهد تا این پروژه‌ها به سرانجام برسد.
 
حلیم ادامه داد: تاکنون 15 میلیون دلار برای سالن مسافری، محوطه و سایر تاسیسات آن هزینه شده است و قول گرفته‌ایم تا هفته دولت این پروژه به انجام برسد.
 
این مسئول کل هزینه‌های سرمایه‌گذاری شده در پایانه مرزی این شهرستان را 15 میلیون دلار اعلام کرد و ادامه داد: این مسیر بهترین مسیر ترانزیتی برای اتباع آذری و کامیون‌ها است.
 
فرماندار بیله‌سوار در پایان سخنان خود با ابراز نارضایتی از وضعیت جاده‌های منتهی به شهر مرزی بیله‌سوار که تردد متعدد از این محور انجام می‌شود و گله‌مندی‌هایی در این حوزه وجود دارد، گفت: تلاش ما بر این است تا فرصت و فضایی را فراهم کنیم تا زیرساخت‌های حوزه راهسازی تقویت شده و مسیرها به وضعیت مطلوب برسد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.