بازدید سایت : ۵۶۱۴۷

◄ ورود استانداران به معضل تاخیر در پرداخت کرایه های حمل بار/ رانندگان کامیون چند ماهه کرایه دریافت می کنند؟

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کالا در نامه به استانداران سراسر کشور از آنان خواست پرداخت کرایه های معوق رانندگان و به روز شدن پرداخت کرایه حمل آنان را از سوی صنایع، کارخانجات و شرکت های استان های خود، پیگیری کنند.

ورود استانداران به معضل تاخیر در پرداخت کرایه های حمل بار/ رانندگان کامیون چند ماهه کرایه دریافت می کنند؟
تین نیوز |

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کالا در نامه به استانداران سراسر کشور از آنان خواست پرداخت کرایه های معوق رانندگان و به روز شدن پرداخت کرایه حمل آنان را از سوی صنایع، کارخانجات و شرکت های استان های خود، پیگیری کنند. 

به گزارش تین نیوز، رضا اکبری در این نامه با اشاره به مطالبات رانندگان ناشی از حمل بارهای شرکت های صنعتی و کارخانجات، عنوان کرد: با توجه به عدم پرداخت به موقع کرایه حمل بارهای برخی از صنایع کشور، به ویژه صنایع فولادی که در بسیاری از مواقع به بیش از چندین ماه به طول می انجامد، موضوع موجب نارضایتی شدید رانندگان شده و در برخی موارد اعتراض آنان را به دنبال داشته است...

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  در ادامه نامه خود به استانداران سراسر کشور که در تاریخ ۱۸ دی ماه نوشته شده،  به سیاست های دولت مبنی بر رفع دغدغه های معیشتی مردم، اشاره و خاطرنشان کرد: پیگیری مطالبات رانندگان از جمله پرداخت به موقع کرایه و پیگیری های این سازمان از صاحبان کالا و شرکت های بدهکار و همچنین نامه های شماره ... مورخ ۱۸ شهریور ماه امسال با عنوان استاندار محترم اصفهان و نامه شماره ... مورخ ۳۰ اردیبهشت امسال، موضوع تا کنون توسط این سازمان و تشکل های صنفی ذیربط و دستگاه های نظارتی، مدیریت شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکید کرد: خواهشمند است دستور فرمایید شرکت ها، کارخانجات و صنایع مربوطه به خصوص صنایع ذکر شده با قید فوریت نسبت به پرداخت کرایه های معوق رانندگان و به روز شدن پرداخت کرایه حمل اقدام و نتیجه را به این سازمان ارسال نمایید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین یوسفی پاسخ

    بعد از 30روز تمام بار نامها پلیس راهی اگر رانند برای گرایه بخواهد قانونی اقدام بکند صاحب بار گرایه پلیس راهی را پرداخت می‌کند رانند هم دستش به جایی بند نیست تاز اگر 15روز هم خواب داشته باشد هیچ گونه پول خوابی پرداخت نمی شود پو ورودی باسکول لیفتراک کمرک چرثقیل عوارض همه راه راننده پرداخت می‌کند بدونه اینکه صاحب بار ریالی به رانند پرداخت بکند وووووو آیا عدالت مرده آیا حق راننده اینه تمام بارهای مرضی که از استان یزد استان سمنان مازندران ابهر همدان ازربایجان خوزستان بارنامه میشود پلیس راهی صادر میشود .

  • محمدحسن پناه پاسخ

    بنده 10آبان 1403 بار خالی کردم ولی هنوز کرایه خودم رو دریافت نکردم .

  • محمدرمضانزاده پاسخ

    با سلام ک فکری به حال کرایه‌ها بکنید واقعاً کرایه‌ها نسبت به هزینه‌ها خیلی کمه و این معضل گریبانگیر راننده‌ها و مالکین شده و در حال حاضر دلالان و باربری‌ها بیشترین کرایه را ه جیب می‌زنند و در ابتدا هم از رانندگان می‌گیرند و هیچگونه مسئولیتی هم در این قبال به اصطلاح خودشان ندارند لذا از شما مسئولین محترم تقاضا دارم به عنوان یک راننده و مالک هرچه سریعتر نسبت به این موضوع رسیدگی نمایید تا این معضل برطرف شود این کار در زمانی انجام می‌گردد که نرم‌افزاری تهیه گردد و تمامی بارها در آن ثبت شود و دست دلالان خالی شود در غیر این صورت منتظر بحرانی در خصوص حمل و نقل با توجه به هزینه‌های زیاد باشیدبا تشکر

  • سجاد پاسخ

    ذوب آهن اصفهان بدحساب ترین کارخانه ی موجود در کشوره پنج ماهه الان کرایه نداده اصلا تلفنم حواب نمیدن

  • ناشناس پاسخ

    حمل و نقل ترانزیتی زمینی ایران را ترکیه با سیاست کارشناسی خودش از چنگ ایران و رانندگان ایرانی ربود
    مشولین هنوز بیدار نشدن!!!

  • سید مصطفی پاسخ

    بزرگترین مشکل رانندگان در حال حاضر نبود گازئیل هست خصوصا برای رانندگان درون شهری

  • عبدله پاسخ

    تقصیر راننده امثال خودم هست که گدایی میکنیم کامیونو تعمییر میکنیم بیمه لاستیک خطرات جانی نا امنی وووو بار طرفو میبریم لا مصبا کرایه هم مگه نیسیه میشه

  • حسن پیری پاسخ

    سلام تورا به جان بچه ها تون یه فکری تدبیری هم به معضل دلالی بار مخصوصا مخصوصا دربار خاوری که توسط باربریها و حتی توسط همه نوع افراد در ترابرنت میشه چاره کنید بیچارمون کردن ترابرنت قانون بزارن (پلیس فتا یا مسول ترابرنت لطف کنه اگه کسی در ترابرنت کرایه به غیراز نرخ می ذاره قبول نشه)

  • رضا پاسخ

    مبلغ کرایه ها در مقایسه با نرخ تورم لوازم و قطعات خیلی پائین هست.

  • محمد مهدی هراتی زاده پاسخ

    سلام چرا شکایت و پیگیری که نخواهد شد، باید صاحبان کالای فرستنده که حق انتخاب متصدی حمل با آنهاست و حاضر به تنظیم قرارزاد با باربریها هم نیستند قبل از دریافت کد رهگیری مجوز صدور اسناد حمل بارنامه اقدام به سپردن وثیقه و ضمانت بانکی نمایند

  • سید پاسخ

    همه چی نقده .
    چرا باید کرایه نسیه بشه و قتی قیمت ها لحظه ای فرق می‌کنه .
    کرایه باید همون روز تخلیه پرداخت بشه

    • حسن

      درسته، بنده از پایانه بار قزوین،برا شهرک صنعتی سیراز گلپخش اول بار گلرنگ اوردم از صبح ساعت ۷ونیم تاریخ هفتم بهمن تا به امروز ۹ بهمن به شرکت بار ندادم گفتم تخلیه بار منوط به تسویه حساب کرایه بعد تحویل بار
      ما خودمون راننده ها مقصریم حولیم نیامده میخواهیم برویم ،چه دلیلی داره کرایه ام دست شان بمانه،

  • امین محمدی پاسخ

    سلام وقتی کارخانجات خودشون ماشین گیخرن هم بارشونو خودشون حمل میکنن هم تولید کارخونشونو با ماشین های خودشون میبرن. کسیم از مسئولین نمیگن چرا همش برا خودتونه توقع داری راننده بتونه بار ببره چه برسه به کرایه گرفتن

  • مجتبی پاسخ

    اینا همش حرفه هیچکسی پیگیر کرایه ما راننده ها نیست، تمام قطعات و لوازم و لاستیک و اجرت تعمیرگاه و کمسیون باربری نقد، کرایه راننده ۳ تا ۴ ماهه، با پول ما راننده ها تمام شرکتهای باربری شدن غول، کرایه رو میگیرن و برای خودشون باهاش کار میکنند بعد ۴ ماه از سودش شاید خورد خورد پول راننده بدبختو بدن، اونم شاید خرفتم به جایی نمیرسه این چه قانونیه معلوم نیست، کم کم همکارا دارن دست از کار میکشن

  • ناشناس پاسخ

    گازوییل که اصلا نیست. جاده هم بیشتر جا امنیت نیست. باربری چرا ۵۰درصد کراییه ببره. تو حمل نقل چرا سیستم شفاف نیست. رانند جان مالش گذاشته جاده مسئولیت بار گردنش. یه عده کرایه باش نصف کنن.

  • ناشناس پاسخ

    سلام فکری به حال رانندگان ملاس بکنید شرکت ایمن ترابر از گیلان با همدستی مسئولین نیشکر اومده و رانندگان بومی و با سابق رو اخراج کرده و هرچی به اگه میگویم ما را به کار برگشت دهند قبول نمیکنن وبه ما تهمت میزنن خدا ازشون نگزره

  • ناشناس پاسخ

    شرکت حمل و نقل بی صاحب ترین شرکت تو ایرانه هیچ درو پیکری نداره ازهمون وزیرش تا این رئیس پایانش همه ..‌استثنا هم نداره.

  • ناشناس پاسخ

    راننده ها خودشون بی عرضه هستن.

  • ناشناس پاسخ

    با سلام همه پرداخت کرایها شده نسیه و حرف راننده هم به هیچ جایی نمیرسه .....

  • حجت پاسخ

    بی مدیریتی دولت هست که کرایه ها شده چند ماهه

  • حجت پاسخ


    مشکل پرداخت کرایه چند ماهه ضعف دستگاه های مربوطه هست که با بی مدیریتی باعث مشکل و اختلاف بین رانندگان صنایع و باربری شدهاند

  • ناشناس پاسخ

    شغلی که دست زیاده را کاریش نمیشه کرد بی ارزش ترین شغل