بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

برای ایمن سازی محورهای کنارک بیش از ۱۳۰۰ تابلوی ایمنی نصب شده است

تین نیوز | با هدف ایمن سازی محورهای حوزه استحفاظی راه و شهرسازی شهرستان كنارك از ابتدای امسال تاكنون1333 عدد انواع تابلوهای انتظامی، اخطاری و مسیرنما نصب شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی ادره كل راه و شهرسازی ایرانشهر نوروز بلوچزهی گفت: از ابتدای امسال تاكنون1333 عدد انواع تابلوهای انتظامی، اخطاری و مسیرنما در محورهای كنارك - چابهار، كنارك - نیكشهر، كنارك - زرآباد و چند راه روستایی حوزه استحفاظی نصب شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان كنارك افزود : با توجه به شراط آب و هوایی منطقه و رشد بی رویه درختان بیابانی با هدف اصلاح میدان دید رانندگان 50 كیلومتر از محور كنارك - جاسك و همچنین تسطیح و رگلاژ و موج تراشی راه های روستایی این شهرستان به طول 45 كیلو متر انجام شده است.

وی ادامه داد : بازدید پلهای محور كنارك - نیكشهر و محور كنارك - جاسك، جلوگیری از تجاوز به حریم در محور نیكشهر - كنارك، پاكسازی دو راهی كهیر و دوراهی چابهار - نیكشهر و لكه گیری محور كهیر - زرآباد  از جمله عملیات راهداری است كه به طور مستمر توسط راهداران راه و شهرسازی شهرستان كنارك انجام می شود.

وی در خصوص عملكرد مسكن شهرستان كنارك گفت: واگزاری زمین به سازمانها جهت احداث ساختمانهای اداری، نظارت مستمر جهت اتمام و تكمیل پروژه های مسكن مهر و رفع اشكال 131 مورد از آپارتمانهای مسكن مهر  پس از تحویل به متقاضیان اقدامات این اداره در 10ماهه ابتدای سال بوده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.