بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران، در جلسه ستاد استقبال از مهر اعلام کرد:

اجرای طرح L. E. Z زودتر از زمان اعلام شده

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران از اجرای طرح سراسری L.E.Z زودتر از زمان از پیش اعلام شده، خبر داد.

اجرای طرح L. E. Z زودتر از زمان اعلام شده

سید مازیار حسینی با اشاره به این که طرح سراسری L.E.Z یک ماه زودتر به اجرا گذاشته می شود، اظهار داشت: طرح کاهش از اول مهرماه اجرایی می شود و از اول آبان ماه سراسری می شود.
به گزارش خبرنگار تین نیوز، حسینی که در جلسه ستاد استقبال از مهر سخن می گفت، افزود: در سال تحصیلی جدید یک میلیون و 100 هزار دانش آموز و به عبارتی 9 درصد کل دانش آموزان کشور و 700 هزار دانشجو که 17 درصد دانشجوهای کل کشور را شامل می شود در تهران وارد مدارس و دانشگاه می شوند و همین اتفاق باعث افزایش حجم سفرهای درون شهری خواهد شد.
 
حسینی در ادامه با تاکید بر این نکته که اطلاع رسانی ها در خصوص برنامه های مهرماه از یک هفته قبل آغاز می شود و اوج ترافیک و مشکل ما در هفته نخست مهرماه است، تصریح کرد: با راه اندازی سرویس مدارس و با یک برنامه ریزی دقیق تا حدودی می توان ترافیک را کاهش داد، از همین رو از تمام توان خود در مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی استفاده می کنیم و حدود 49 رام قطار و 50 دستگاه اتوبوس تا قبل از مهرماه به ناوگان حمل ونقل افزوده می شود.

وی با اشاره به افتتاح ایستگاه شهید قدوسی در خط 3 تا پایان شهریور، ابراز داشت: در سال گذشته 15 هزار برچسب سرویس مدارس توزیع شد اما امسال پیش بینی می کنیم 20 درصد افزایش سرویس مدارس را داشته باشیم و این عدد به 18 هزار سرویس نیز افزایش پیدا کند.
 
معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران، از آمادگی لازم به منظور چاپ و توزیع به مقدار تقاضا در بخش برچسب سرویس مدارس خبر داد و گفت: تا این لحظه 18 هزار برچسب سرویس مدارس چاپ شده و این آمادگی را داریم که به میزان تقاضا برچسب سرویس مدرسه توزیع کنیم.
 
حسینی در ادامه از هماهنگی لازم با بخش های مختلف خبر داد و ابراز داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با پلیس راهور قرار بر آن شد تا در ساعات پس از تعطیلی مدارس و در زمان جابه جایی دانش آموزان هیچ گونه محدودیتی در تردد سرویس مدارس نداشته باشیم.
 
وی در خصوص طرح کاهش یا L.E.Z نیز، بیان کرد: همه اجزای دولت، پلیس و شهرداری با هم هم پیمان شدند تا طرح L.E.Z اجرا شود، چرا که این طرح نقش بسزایی در کاهش آلایندگی هوای شهر دارد، طرح کاهش از اول مهر ماه اجرایی می شود و توسط پلیس معاینه فنی خودروها در زمان ورود به محدوده زوج و فرد کنترل خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.