بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ بررسی ظرفیت‌های حمل‌ونقل عمومی تهران در جلسه مشترک نمایندگان مجلس با شورای شهر

در جلسه مشترک نمایندگان تهران با اعضای شورای شهر، شهردار و استاندار تهران بر تقویت بیشتر حمل‌ونقل شهری و احیای ظرفیت‌های حمل‌ونقل ازجمله اتوبوس‌های بی‌آرتی و مترو تأکید شد. علیرضا رحیمی عضو مجمع نمایندگان تهران با اعلام این خبر افزود: قرار است جلسات مستمری بین کمیته مشترکی از اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران برگزار شود.

بررسی ظرفیت‌های حمل‌ونقل عمومی تهران در جلسه مشترک نمایندگان مجلس با شورای شهر
تین نیوز

در جلسه مشترک نمایندگان تهران در مجلس با اعضای شورای شهر، شهردار و استاندار تهران بر تقویت بیشتر حمل‌ونقل شهری و احیای ظرفیت‌های حمل‌ونقل ازجمله اتوبوس‌های بی‌آرتی و مترو تأکید شد.

علیرضا رحیمی عضو مجمع نمایندگان تهران با اعلام این خبر افزود: قرار است جلسات مستمری بین کمیته مشترکی از اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران برگزار شود.

رحیمی در توضیح جلسه شورای ۵۱ نفره متشکل از نمایندگان شهر تهران و اعضای شورای شهر تهران، گفت: قرار شد از این به بعد شهردار و استاندار تهران به‌عنوان عضو ثابت شورای ۵۱ نفره باشند، ‌از این به بعد این جلسات در قالب شورای ۲+۵۱ تشکیل خواهد شد.

او توضیح داد: ‌در جلسه ۵۱ نفره، الویری رئیس شورای عالی استان‌ها رویکرد این شورا به موضوع شهرداری‌ها را گزارش داد.  رئیس شورای شهر نیز گزارشی مبسوطی در مورد وضعیت متروی تهران و راهکارهای موجود برای احیای ظرفیت مترو و حمل‌ونقل در شهر تهران ارائه کرد، مواردی که علاوه بر نیاز به حمایت مجلس، عمدتاً به حمایت‌های شورای شهر و شهرداری نیاز دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، این عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: در این جلسه جمع‌بندی صورت گرفت که جلسات کمیته مشترک به‌صورت مستمر ادامه پیدا کند و اولویت بر لزوم ادامه ظرفیت‌های حمل‌ونقل شهری ازجمله اتوبوس‌های بی‌آرتی و مترو باشد

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.