اصلاح بندهای برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک
معاون شهردار تهران با بیان اینکه در جلسه قبل نقدهایی نسبت به بندهای ارائه شده در برنامه پنج ساله سوم شد، گفت: «تعدادی از بندها اصلاح شده و در جلسه امروز مابقی نواقص مرتفع میشود.»
معاون شهردار تهران با بیان اینکه در جلسه قبل نقدهایی نسبت به بندهای ارائه شده در برنامه پنج ساله سوم شد، گفت: «تعدادی از بندها اصلاح شده و در جلسه امروز مابقی نواقص مرتفع میشود.»
در این جلسه محسن پور سید آقایی معاون شهردار تهران با بیان اینکه در جلسه قبل نقدهایی نسبت به بندهای ارائه شده در برنامه پنج ساله سوم شد، گفت: «تعدادی از بندها اصلاح شده و در جلسه امروز مابقی نواقص مرتفع میشود.»
گزارش خبرگزاری فارسمعاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه در خصوص افزایش ظرفیت های مراکز معاینه فنی اظهار کرد: «ما باید ظرفیت این مراکز را تا 100درصد افزایش دهیم و در دو شیفت معاینه فنی ارائه کنیم تا همه خودروها بتوانند از این امکان استفاده کنند؛ ضمن اینکه معاینه فنی تاکسی و خودروهای شخصی نباید یکی باشد و می توانیم با ارائه طرحهای تشویقی به تاکسیرانی، تاکسی ها را تشویق به دریافت معاینه فنی برتر کنیم.»
وی درباره فیلترهای جاذب دوده موقت و دائم نیز تاکید کرد: «در شرایط فعلی، نمیتوان هزینه جدیدی را به اقتصاد کشور تحمیل کرد. لذا نمیتوان هم خودروهای برون شهری را ملزم به استفاده از فیلتر دوده کنیم و میتوانیم بندی را در نظر بگیریم که اتوبوسهایی که به پایانه های داخل شهر تردد میکنند، ملزم به نصب فیلتر دوده شوند.»
پورسید آقایی همچنین در خصوص اظهارنظر نماینده راهور مبنی بر مکلف شدن پلیس به رعایت تکالیف شهرداری نیز گفت: پلیس انتظار دارد بند مربوط به تامین هزینه ها توسط شهرداری باقی بماند اما متاسفانه اطلاعات مورد نیاز شهرداری مربوط به حمل و نقل و خودروها را در اختیار نمی گذارد که این مغایر قانون است و می توان با تعامل این کاستی ها را مرتفع کرد.