بازدید سایت : ۷۷۷۷۶

واکنش طالبان به ترور سید حسن نصرالله

مقام ارشد حکومت سرپرست افغانستان به حملات تروریستی رژیم صهیونیستی در بیروت و شهادت شماری از شهروندان لبنان واکنش نشان داد.

واکنش طالبان به ترور سید حسن نصرالله
تین نیوز |

یک مقام ارشد حکومت سرپرست افغانستان با توجه به حملات تروریستی رژیم صهیونیستی در بیروت و شهادت شماری از شهروندان لبنان، اعلام کرد که جنایات اسرائیل در لبنان بخشودنی نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رحمت الله فیضان معاون نمایندگی وزارت امور خارجه طالبان در هرات، در حساب ایکس خود نوشت: ما به اختلاف های فقهی و اجتهادی نمی اندیشیم، برای ما منافع مسلمان اهمیت دارد. هر جا مسلمان است، برادر ما است.

این مقام حکومت طالبان تاکید کرد: جنایات اسرائیل در لبنان بخشودنی نیست. جامعه جهانی باید برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین به سرعت اقدامات مسئولانه ای انجام دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوشنبه دوم مهرماه حملات گسترده خود به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرده است و این روند همچنان ادامه دارد. وزارت بهداشت لبنان اعلام کرده که در حملات روز شنبه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این کشور ۳۳ شهروند شهید و ۱۹۵ نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین در حملات جدید رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان، ۱۳ شهروند سوری و لبنانی به شهادت رسیدند. جنگنده های رژیم صهیونیستی از بامداد روز یکشنبه تاکنون در چند نوبت مناطق مختلف لبنان تا مرزهای سوریه را بمباران کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.