بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

تکمیل محور بجنورد جنگل گلستان ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تکمیل طرح راهسازی در محور بجنورد جنگل گلستان ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد تا و به اجرای آن سرعت داده شود.

تکمیل محور بجنورد جنگل گلستان ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
تین نیوز

نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور در خراسان شمالی گفت: تکمیل طرح راهسازی در محور بجنورد جنگل گلستان ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد تا و به اجرای آن سرعت داده شود. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علیرضا هنرور اظهار کرد: هشت هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر دولت به استان برای راهسازی در محور بزرگراهی بجنورد-جنگل گلستان مصوب شد که این منابع در سه سال در اختیار قرار می گیرد.

هنرور افزود: یکهزار و ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۴۰۱ و در سال گذشته نیز یکهزار و ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار به این طرح تخصیص یافت که در مجموع سه هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه راهسازی تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح راهسازی اکنون ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بخش زیادی از این مسیر به صورت چهارخطه زیر بار ترافیک رفته و تنها ۳۱ کیلومتر از آن باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در این دولت ۲۴ کیلومتر از این مسیر به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک رفت افزود: امسال قرار است ۲۰ کیلومتر از ۳۱ کیلومتر باقی مانده برای بهره برداری به صورت چهار خطه آماده شود.

هنرور با اشاره به اینکه با بهره برداری از پروژه در این محور بزرگراهی، شمار تصادفات بسیار کاهش یافته است افزود: شمار تصادفات در این محور امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد کاهش یافته است

وی با اشاره به خسارت های سیل به این محور بزرگراهی در محدوده دشت گفت: درخواست ما پیگیری برای تخصیص اعتبار مورد نیاز از محل اعتبارات ستاد بحران کشور برای اصلاح مسیر و ساماندهی رودخانه حدفاصل دست تا تونل جنگل است.

نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پیمانکاران این پروژه اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بابت اجرای اقدامات در این محور مطالبه دارند

طرح احداث باند دوم بهشهر گرگان آزادشهر بجنورد قوچان بطول ۵۶۴ کیلومتر به عنوان بخشی از کریدور سراسری شرق به غرب است که به دلیل جاذبه های گردشگری شمال کشور و بارگاه علی ابن موسی الرضا (ع) در شمال شرق و به تبع آن عبور سالانه بالغ بر ۲۰ میلیون زائر و مسافر از اهمیت بسزایی برخوردار است که در همین راستا تکمیل باند دوم بجنورد جنگل گلستان بطول ۱۳۴ کیلومتر که از سال ۱۳۸۹ عملیات اجرایی آن آغاز شد با اولویت و اهمیت بیشتری مورد پیگیری مسوولان قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.