بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

شرایط جدید طرح فروش مدیران خودرو

گروه خودروسازی مدیران خودرو برای ثبت نام محصولات خود قوانین جدیدی در نظر گرفته است.

شرایط جدید طرح فروش مدیران خودرو
تین نیوز

گروه خودروسازی مدیران خودرو برای ثبت نام محصولات خود قوانین جدیدی در نظر گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز، طبق اعلام شرکت مدیران خودرو، زین پس ثبت نام محصولات برندهای ام وی ام، فونیکس و اکستریم با قوانین جدیدی صورت می گیرد تا مشتری و مصرف کننده واقعی و دوست دار خودرو به خودرویی که مدنظرش هست برسد.

به این ترتیب با توجه به قوانین جدید ثبت نام مدیران خودرو، علاقه مندان به خرید خودرو از زیرمجموعه های این شرکت می بایست آمادگی کامل جهت ثبت نام را داشته باشند زیرا در غیر این صورت کد ملی شخص در نمایندگی های کل کشور مسدود می شود تا دیگر نتواند از ام وی ام، فونیکس و اکستریم خودرو ثبت نام کند.

قوانین جدید ثبت نام مدیران خودرو

قانون اول

در این ثبت نام بلافاصله پس از ثبت نام قطعی مشتری در سیستم مدیران خودرو، پیامک برای ایشان ارسال میگردد و منتخب ۱ ساعت زمان دارد تا مبلع ۵۰ میلیون تومان را به حساب مدیران خودرو واریز نماید.

قانون دوم

چنان چه منتخب در بازه زمانی اعلام شده مبلغ مذکور را پرداخت نکند شماره درخواست شخص از سیستم حدف میگردد و کدملی ایشان در سیستم مدیران خودرو کل کشور تا ۱۴ روز بلاک میگردد و امکان ثبت نام مجدد را در هیچ یک از نمایندگی ها نخواهد داشت.

قانون سوم

پس از پایان ساعت اعلامی جهت واریز وجه از سوی مدیران خودور برای منتخبین، چنانچه ظرفیت فروش خودرو تکمیل نشده باشد، قرعه کشی مجدد انجام خواهد شد و برای منتخبین جدید پیامک واریز وجه ارسال میگردد.

بنابراین زین پس شرایط برای ثبت نام محصولات مدیران خودرو کمی سخت تر می شود تا به بیان خود شرکت، مصرف کنندگان و مشتریان واقعی بتوانند امکان خرید خودرو داشته باشند.

احتمال می رود در ادامه بقیه خودروسازان خصوصی نیز نسبت به الگو برداری از قوانین اعلامی مدیران خودرو اقدام کنند و محصولات خود را طبق شرایط جدیدی به فروش برسانند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.