بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

تغییر کرایه تاکسی‌ در کرج بر مبنای افزایش نرخ حامل‌های انرژی است

تین نیوز |  مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرج از تمهیدات اندیشیده شده برای تاکسی‌داران متناسب با افزایش نرخ حامل‌های انرژی در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.
 
پرویز اسکندری با اعلام این خبر گفت: پیش از آغاز اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، لایحه افزایش کرایه‌های تاکسی، با دستور شهردار کلانشهر کرج، به رئیس شورای اسلامی شهر تقدیم شد.
 
وی افزود: لایحه افزایش کرایه‌های تاکسی پنجم اسفندماه به شورای اسلامی شهرکرج ارسال و طی همان ماه در صحن علنی طرح شد و مورد بررسی قرار گرفت که در پی تصویب این لایحه توسط اعضای شورا، نرخ مصوب برای ادامه روند قانونی، به فرمانداری و استانداری ارسال شد.
 
اسکندری خاطرنشان کرد: با توجه به نامشخص بودن قیمت آتی حامل‌ها، فرمانداری مصوبه را به حالت تعلیق درآورد تا همزمان با اجرای مرحله دوم هدفمندی، مبلغی متناسب با میزان افزایش حامل‌ها، برای کرایه‌ها تعیین شود.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرج درپایان گفت: با اجرای فاز دوم که از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده است، پیگیری روند افزایش کرایه‌های تاکسی مجدد صورت گرفته و به زودی میزان افزایش و قیمت کرایه‌ها تعیین و اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.