بازدید سایت : ۲۸۴۵۳
مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان:

۱۶۰دستگاه خودروی ون به ناوگان حمل و نقل روستایی خوزستان افزوده می شود

۱۶۰دستگاه خودروی ون به ناوگان حمل و نقل روستایی خوزستان افزوده می شود

تین نیوز | جلسه طرح توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی با حضور 18تن از فرمانداران و تعدادی از بخشداران استان خوزستان در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان،  مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان نحوه شرایط و مشخصات خودروها و تشریح نکاتی در خصوص نحوه توزیع و فرایند واگذاری خودروهای ون به روستاییان واجد شرایط و همکاری فرمانداران و بخشداران در اطلاع رسانی به روستاییان را اهداف برگزاری این جلسه اعلام نمود.

مسعود مصدقی اذعان داشت: 160 دستگاه خودروی ون با همکاری صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان ساکن در روستاهای بالای 50خانوار در استان واگذار می شود که آنان می توانند با مراجعه حضوری به اداره روستایی اداره کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان و یا مراجعه به سایت www.khouzestan.rmto.ir از جزئیات بیشتر مراحل ثبت نام اطلاع یابند.

مصدقی گفت: اعتبار تخصیص یافته از محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به استان در این بخش 750میلیون ریال می باشد و متقاضیان می توانند 80 درصد مبلغ خودرو را از تسهیلات وام با سود 4 درصد و مدت بازپرداخت 6 ساله استفاده نمایند.

در ادامه حموله معاون اداره کل روستایی استانداری خوزستان ضمن تشکر از اهتمام ویژه اداره کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان در بخش مسیرهای روستایی و توسعه ناوگان حمل و نقل روستایی نکاتی را در خصوص بهبود فعالیت ها در جهت رفاه حال روستاییان یادآور شد.

در پایان، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان به سؤالات مطرح شده توسط فرمانداران و بخشداران پاسخ داد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.