بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
حضور اساتید بین المللی از بیش از ۱۰ کشور جهان

پانزدهمین کنفرانس بین المللی ترافیک تهران صبح سه شنبه آغاز می شود

پانزدهمین کنفرانس بین المللی ترافیک تهران صبح سه شنبه آغاز می شود

تین نیوز | معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران در آستانه برگزاری «پانزدهمین كنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیك» گفت: با روند فعلی توسعه در جوامع شهری و پیچیده تر شدن فعالیت ها و به تبع آن افزایش جا به جایی ها، حضور اندیشمندان و متخصصان حمل و نقل در عرصه هم اندیشی در رفع چالش های كنونی، بیش از پیش احساس می شود.

مهندس سید جعفر تشكری هاشمی افزود: نگاهی به سوابق ارزنده دست‌ آوردهای «كنفرانس بین المللی مهندسی ترافیك» در دو دهه گذشته و به ویژه در دهه اخیر، نویدبخش   آینده ای روشن در این حوزه از علوم شهری است.

وی با اعلام این كه مدیریت شهری در حوزه های مختلف به ویژه حوزه حمل و نقل و ترافیك، مبنای تصمیم سازی ها و   تصمیم گیری های خود را مطالعات پژوهش محور قرار داده، تأكید كرد: از این رهگذر، تلاش نموده ایم تا با تكیه بر حمایت علمی محققان و پژوهشگران در جهت ارتقای سطح زندگی شهروندان و ترویج «حمل و نقل انسان محور» گام برداریم.

ارسال 1209 مقاله علمی از ایران و بیش از 10 كشور جهان به كنفرانس
معاون شهردار تهران با اشاره به این كه «كنفرانس مهندسی ترافیك»، فرصت مغتنمی برای گرد هم آیی جامعه حمل و نقل و ترافیك از استادان، پژوهشگران و متخصصان گرفته تا دانشجویان، كارشناسان و مسئولان اجرایی است، اظهار كرد: این كنفرانس با توجه به حضور اساتید داخلی و اندیشمندان بین المللی از جایگاه علمی و سطح كیفی بالایی برخوردار است.

مهندس تشكری هاشمی با بیان این كه از ابتدای سال جاری، 9 جلسه هیأت علمی كنفرانس با حضور 50 نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه های سراسر كشور برگزار شد، تصریح كرد: از مجموع یك هزار و 209 مقاله علمی دریافت شده، 157 مقاله از طریق سخنرانی و 215 مقاله نیز در قالب پوستر، ارائه خواهند شد.

وی با تأكید بر این كه اساتید برجسته بین‌المللی از كشورهای فرانسه، پرتغال، انگلستان، ژاپن، نیوزلند، اسپانیا، دانمارك، آمریكا و آلمان در این كنفرانس حضور دارند، اضافه كرد: علاوه بر این، مقالات علمی از كشورهایی نظیر استرالیا، آمریكا، پرتغال، اتریش، ایتالیا، انگلستان، تركیه، مالزی، هند و پاكستان نیز به كنفرانس مذكور ارسال شده است.

 برپایی 54 نشست، كارگاه و میزگرد علمی در كنفرانس
معاون شهردار تهران با اشاره به این كه برپایی نمایشگاه جانبی به منظور ارائه محصولات، دست آوردها و ایده های نو در حوزه حمل و نقل و ترافیك یكی از بخش های «كنفرانس مهندسی ترافیك» است، گفت: همچنین 33 نشست كارشناسی جهت ارائه مقالات برگزیده، 19 كارگاه علمی و دو میزگرد تخصصی در قالب این كنفرانس برگزار می شود.

مهندس تشكری هاشمی با بیان این كه حامیان این كنفرانس در داخل شامل دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت ایران و دانشگاه تربیت مدرس هستند، تصریح كرد: دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر حامیان علمی كنفرانس مذكور به شمار می آیند.

 وی در پایان پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، سازمان حفاظت محیط زیست و جامعه مهندسین حمل و نقل ایران را از جمله حامیان علمی این كنفرانس بر شمرد و خاطرنشان كرد: همنچنین انجمن مهندسی حمل و نقل ایران، انجمن مهندسی حمل و نقل ریلی ایران و جمعیت طرفداران ایمنی راه ها، حامیان دیگر كنفرانس مذكور محسوب می شوند.

گفتنی است «پانزدهمین كنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیك» طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه، یازدهم و دوازدهم اسفند در مركز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود و علاقه مندان جهت كسب اطلاعات بیشتر از جزییات این رویداد بین المللی می توانند به نشانی http://ictte.ir مراجعه نمایند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.