بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ سرقت از راننده سواری کرایه بین شهری و مسافری خارجی با لباس مبدل نیروی انتظامی/ درخواست تامین امنیت جاده ها

یک راننده سواری کرایه بین شهری از سرقت عده ای با لباس مبدل نیروی انتظامی از خود و مسافر خارجی و دیگر مسافرانش در حوالی بهشت زهرا خبر داد.

سرقت از راننده سواری کرایه بین شهری و مسافری خارجی با لباس مبدل نیروی انتظامی/ درخواست تامین امنیت جاده ها
تین نیوز |

یک راننده سواری کرایه بین شهری از سرقت عده ای با لباس مبدل نیروی انتظامی از خود و مسافر خارجی و دیگر مسافرانش در حوالی بهشت زهرا خبر داد.

به گزارش تین نیوز، این راننده سواری کرایه بین شهری که محمد رضا صنیعی ایرانی نام دارد، راننده مسیر تهران قم شرکت محبان سیر پارسیان است.

وی درمورد این راهزنی جاده ای به خبرنگار ما گفت: در ساعت  دو و 30 دقیقه بامداد 31 شهریور به سمت قم در حال حرکت بودم که در حوالی اتوبان - نزدیک بهشت زهرا بعد از صنیع خانی - یک سمند سفید رنگ ایران ۶۰ که دو سرنشین داشت به ما فرمان ایست داد.

وی با بیان این که یکی از سرنشین لباس شخصی و دیگری لباس نیروی انتظامی با درجه سرهنگی به تن داشت و از کلاه و ماسک استفاده کرده بود، ادامه داد: پس از توقف، این افراد بنده و سه مسافر خودرو را با تهدید و فحاشی از ماشین  بیرون کشیدند و از یکی از مسافران که اتباع خارجی (اندوزی ) بود و همراه خود سکه،  وجه نقد و مدال های ورزشی داشت، این اموال را و از من دو مسافر دیگر  تمام اجناس و وجوه نقد داخل جیب هایمان را سرقت و با تهدید و فحاشی فرار کردند.

صنیعی ایرانی در مورد مشخصات ظاهری این دو زورگیر به تین نیوز گفت: یکی از آنها فردی هیکلی و دیگری حدود ۴۰ تا ۴۵ ساله بود.

وی تاکید کرد: بنده ماجرای زورگیری را به ماموران جاده اطلاع دادم که گفتند به آنها مربوط نمی شود باید به کلانتری برویم- در مسیر به چند مامور دیگر اطلاع دادم که همگی مرا به کلانتری معرفی کرده و گفتند موضوع به ما ارتباطی ندارد - به کلانتری مصطفی خمینی بعد از عوراضی مراجعه کردم که کسی حضور نداشت و دری باز نشد.

این راننده سواری کرایه برون شهری خاطرنشان کرد: در نهایت بنده مسافران را با جیب خالی به  قم بردم و تاکنون پیگر این ماجرا هستم و ماجرای سرقت را به ۱۹۷  نیز اطلاع رسانی کرده ام و خواهشمندم به مشکلات و امنیت جانی رانندگان جاده ای و حوادثی که در کمین آنهاست، رسیدگی شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.