بازدید سایت : ۶۹۳۳۳
مدیر کل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری خبر داد:

◄ رشد ۳۸ درصدی عملکرد مرکز سامانه صدای مسافر

تعداد تماس‌های دریافتی در سامانه مسافری راه‌آهن، در ۹ ماهه سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

رشد ۳۸ درصدی عملکرد مرکز سامانه صدای مسافر
تین نیوز |

مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت خدمات مسافری، گفت: بررسی عملکرد سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹) در ۹ ماه سال ۹۷ نشان می‌دهد ۷۲۸ هزار و ۳۱۷ تماس ورودی از سوی مسافران و مخاطبان حمل‌ونقل ریلی با سامانه صدای مسافر برقرارشده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، علی کاظمی منش افزود: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۳۸ درصدی را ثبت کرده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد حدود نیم درصد تماس ها مربوط به شکایات، پیشنهادات و انتقادات است.

کاظمی منش هم‌چنین توضیح داد: بیش از ۹۹ درصد تماس ها مربوط به اطلاع‌رسانی در حوزه مسافری است که عمده آن مربوط به اطلاع‌رسانی قطارهای حومه‌ای، موجودی بلیت و ساعت حرکت قطارهای مسافری است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.