◄ رشد ۳۸ درصدی عملکرد مرکز سامانه صدای مسافر
تعداد تماسهای دریافتی در سامانه مسافری راهآهن، در ۹ ماهه سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.
![رشد ۳۸ درصدی عملکرد مرکز سامانه صدای مسافر](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/PELuFh3fBzSI/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLP7pJvZRGgfk/3c9a3394.jpg)
مدیرکل برنامهریزی و نظارت خدمات مسافری، گفت: بررسی عملکرد سامانه صدای مسافر (۵۱۴۹) در ۹ ماه سال ۹۷ نشان میدهد ۷۲۸ هزار و ۳۱۷ تماس ورودی از سوی مسافران و مخاطبان حملونقل ریلی با سامانه صدای مسافر برقرارشده است.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، علی کاظمی منش افزود: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، رشد ۳۸ درصدی را ثبت کرده است.
وی اضافه کرد: از این تعداد حدود نیم درصد تماس ها مربوط به شکایات، پیشنهادات و انتقادات است.
کاظمی منش همچنین توضیح داد: بیش از ۹۹ درصد تماس ها مربوط به اطلاعرسانی در حوزه مسافری است که عمده آن مربوط به اطلاعرسانی قطارهای حومهای، موجودی بلیت و ساعت حرکت قطارهای مسافری است.