بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

رشد ۹۷ درصدی توسعه ناوگان ریلی در دولت سیزدهم

رشد ۹۷ درصدی توسعه ناوگان ریلی در دولت سیزدهم با حمایت از بخش خصوصی و تولید داخل، با تولید و بازسازی چهار هزار و ۳۱۷ دستگاه انواع ناوگان ریلی رقم خورد.

تین نیوز

رشد ۹۷ درصدی توسعه ناوگان ریلی در دولت سیزدهم با حمایت از بخش خصوصی و تولید داخل، با تولید و بازسازی چهار هزار و ۳۱۷ دستگاه انواع ناوگان ریلی رقم خورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، تولید و بازسازی چهار هزار و ۳۱۷ دستگاه انواع ناوگان ریلی به ارزش ۲۴ هزار میلیارد تومان در دولت سیزدهم به انجام رسید.

در سه ساله دولت سیزدهم رکورد تاریخ راه آهن در تولید و بازسازی لکوموتیو شکسته شد، به طوری که با تولید و بازسازی ۹۳ دستگاه لکوموتیو به ارزش ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان، رشد ۴۸ درصدی در این حوزه حاصل شد.

علاوه بر آن، با تولید چهار هزار و ۵۸ دستگاه انواع واگن باری نو در دولت سیزدهم به ارزش ۱۴ هزار میلیارد تومان، رکورد تاریخ راه آهن در تولید واگن باری نو با رشد ۱۰۶ درصدی شکسته شد.

ساخت و بهره برداری از پنج مرکز تعمیراتی لکوموتیو به ارزش ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و احداث و بهره برداری از ۶ جایگاه بهینه سوخت رسانی به لکوموتیوها به ارزش ۳۵۰ میلیارد تومان، از دیگر دستاوردهای دولت مردمی در حوزه ریلی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.