بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

تقدیر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از سازمان بنادر و دریانوردی

رئیس سازمان و دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور با اهدای لوح تقدیری به مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از فعالیت ها و تلاش های انجام شده در عرصه های مدیریت بحران در این سازمان قدردانی کرد.

تین نیوز

 

رئیس سازمان و دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور با اهدای لوح تقدیری به مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از فعالیت ها و تلاش های انجام شده در عرصه های مدیریت بحران در این سازمان قدردانی کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی،  محمد حسن نامی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان و دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور با ارسال لوح تقدیری از ​علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از فعالیت ها و تلاش های انجام شده در عرصه های مدیریت بحران در این سازمان قدردانی کرد.

در لوح تقدیر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور خطاب به علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی آمده است: بدینوسیله به پاس قدردانی از فعالیت های مثمر و زحمات و تلاش های ارزشمند جنابعالی و مجموعه همکاران انقلابی تان؛ از اقدامات و نقش موثر حضرتعالی و عملکرد قابل تقدیر در همه عرصه های مدیریت بحران؛ امداد رسانی، بخصوص حوادث و سیلاب اخیر در کشور و در حوزه کاهش خطرپذیری و اقدامات پیشگیرانه در مخاطرات طبیعی، تقدیر و تشکر مینمایم.

امید است با توکل به خداوند، برای توسعه پایدار و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران و مدیریت بحران قوی همواره کوشا و گام های موثرتر از گذشته بردارید و توفیق روزافزون جنابعالی را تحت منویات و فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) و اجرای سیاست های دولت مردمی و ایران قوی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

بنا بر این گزارش، همچنین محمد حسن نامی، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان و دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور در لوح تقدیر جداگانه ای از عبدالله جعفری مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست( HSE ) سازمان بنادر و دریانوردی، از فعالیت ها و تلاش های انجام شده در عرصه های مدیریت بحران در این سازمان قدردانی کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.