بازدید سایت : ۳۸۸۷۶

تجارت دریایی در بندر گناوه رونق پیدا می‌کند

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از رونق تجارت دریایی در بندر گناوه با توسعه زیر ساخت‌ها در این بندر خبرداد.

تجارت دریایی در بندر گناوه رونق پیدا می‌کند
تین نیوز |

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از رونق  تجارت دریایی در بندر گناوه با توسعه زیر ساخت ها در این بندر خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نشست بررسی مشکلات تجار و بازرگانان گناوه ای با حضور نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به میزبان فرمانداری شهرستان برگزار شد.

محمد شکیبی نسب  روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات تجار و بازرگانان گناوه ای اظهار کرد: نشست با تجار و بازرگانان به منظور تبادل نظر در مورد چالش های پیش روی بازرگانان و همچنین فرصت های بالقوه در حوزه حمل ونقل دریایی و تجارت بین المللی برگزار شد.

وی بیان کرد: معیشت بیش از ۹۰ درصد مردم بنادر استان به دریا و دریانوردی وابسته بوده بنابراین،  تغییر و تحول در این بخش تأثیر مستقیم و گسترده ای بر زندگی و رفاه مردم خواهد داشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: یکی از مسائل اصلی در بنادر استان ساماندهی موتورلنج های سنتی است که هر گونه تصمیم گیری در چارچوب سیاست های ابلاغی است. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تحولات زیرساختی در بندر گناوه اظهار کرد: در بندر گناوه پروژه های عمرانی مهمی از جمله ساخت اسکله به طول ۲۰۰ متر تیز در مرحله نهایی شدن است.

شکیبی نسب افزود: این پروژه ها نه تنها ظرفیت بندر را برای پذیرش کشتی های بزرگ تر افزایش می دهد بلکه نقش مهمی در بهبود ایمنی دریانوردی ایفا می کنند.

وی ادامه داد: با اتمام فاز نخست طرح توسعه جامعه در بندر گناوه، عمق کانال دسترسی این بندر به پنج متر و با قابلیت تردد شناورهای ۲ هزار تنی افزایش پیدا می کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: این اداره کل با تمام توان در تلاش است تا انتظارات بحق مردم و بازرگانان منطقه را برآورده کند.

شکیبی نسب افزود: در این حوزه توسعه زیرساخت های بندری، ارتقاء ایمنی تردد شناورها و فراهم سازی بسترهای مناسب برای افزایش حجم تجارت از اولویت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر محسوب می شود.

در این نشست که همزمان با میز خدمت فرمانداری شهرستان گناوه برگزار شد دریانوردان از نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم خواستار رسیدگی برای صدور مجوز سفیر جدید ملوانان شدند.

نشست بررسی مشکلات تجار و بازرگانان گناوه ای با حضور نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به میزبان فرمانداری شهرستان برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.