◄ دریافت شکایات رانندگان فعال حمل ونقل عمومی در راهداری قم
سامانه های ارتباطی سازمان راهداری استان قم آماده دریافت شکایات رانندگان فعال حمل ونقل عمومی است.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، گفت: درراستای صیانت از حقوق رانندگان و توسعه عدالت محور صنعت حمل ونقل کشور، سامانه های ارتباطی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای آماده دریافت شکایات رانندگان فعال بخش حمل ونقل عمومی است.
به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، حمید سالاری افزود: رانندگان می توانند جهت ارائه شکایات درزمینه دریافت کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی شبکه جاده ای، عملکرد شرکت های حمل ونقلی و... همچنین نظرات پیشنهادی، به سامانه های ارتباطی، اعلامی سازمان متبوع مراجعه کنند.
وی در ادامه به اسامی سامانه های اعلامی پرداخت و عنوان کرد: تلفن پاسخگوی 141 (داخلی – 5)، سامانه پیامکی 3000141، پایگاه اطلاع رسانی www. 141.ir و همچنین صندوق پستی 3773-14155 آماده دریافت شکایات و نقطه نظرات رانندگان فعال عرصه حمل ونقل عمومی می باشند.
سالاری در خاتمه ضمن تاکید بر پی گیری مطالبات به حق رانندگان بخش حمل ونقل عمومی، گفت: به زودی و برای اولین بار دراستان قم، ایستگاه کنترل دروازه ای بارنامه راه اندازی می شود.
وی ارائه اطلاعات تکمیلی در این خصوص (زمان و مکان استقرار) را موکول به آینده ای نزد یک کرد.
راننده اتوبوس مسیر اصفهان به تهران با توجه به درخواست مکرر اینجانب به علت تکرر ادرار مبنی بر توقف جهت ادرار، نه تنها توقفی در مسیر اصفهان تا قم نکرد و من از ساعت 8 تا 11 زجر کشیدم بلکه با الفاظ رکیک و زننده مرا تهدید به بیرون انداختن از اتوبوس کرد. 25 کیلومتر بعد از سلفچکان با کمال پررویی وسایل مرا بیرون انداخت