بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

پاسگاه پلیس راه یزد به طبس با اعتبار ۶۰ میلیاردی به بهره برداری رسید

پروژه بازسازی اساسی پاسگاه پلیس راه یزد - طبس با اعتبار ۶۰ میلیاردی به بهره برداری رسید

پاسگاه پلیس راه یزد به طبس با اعتبار ۶۰ میلیاردی به بهره برداری رسید
تین نیوز

پروژه بازسازی اساسی پاسگاه پلیس راه یزد - طبس با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، با حضور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد و همزمان با افتتاح ۱۳ باب ساختمان پاسگاه و قرارگاه پلیس راه در سطح کشور، به بهره برداری رسید.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، حامد معتمدی در رابطه با افتتاح پاسگاه پلیس راه محور یزد به طبس اظهار کرد: پاسگاه پلیس راه یزد طبس به متراژ اعیانی ۶۵۰ مترمربع و عرصه ۵ هزار مترمربع به مبلغ تجمیعی شصت میلیارد ریال به صورت اساسی بازسازی و مرمت شد.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، افزود: پروژه فوق همزمان با افتتاح ۱۳ باب ساختمان پلیس راه و قرارگاه پلیس راه در استان های ایلام، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، هرمزگان، گلستان، گیلان، سیستان و بلوچستان و یزد با حضور محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل و نق جاده ای استان یزد، حسن مراد بیگی جانشین فرماندهی پلیس راه استان و سایر مسئولین، به بهره برداری رسید.

معتمدی با بیان اینکه به طور میانگین سالانه ۱۵ باب پاسگاه پلیس در سطح کشور احداث و بهره برداری می شود، تصریح کرد: بازسازی و افتتاح این اماکن در راستای همکاری و هم افزایی با پلیس راه فراجا، ارتقاء امنیت راه ها، ترفیع ایمنی، کاهش حوادث رانندگی و ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای صورت می گیرد.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که با احداث این مجموعه و مجموعه های دیگر از جمله قرارگاه پلیس راه و پاسگاه پلیس راه اردکان به چوپانان که در حال احداث است، بتوانیم کیفیت خدمات به مردم شریف کشور را ارتقاء بخشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.