بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

محدودیت تردد در محور قدیم تهران ساوه

مرکز مدیریت راه های کشور از محدودیت تردد در محور قدیم تهران ساوه در پی اجرای عملیات بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت خبر داد.

محدودیت تردد در محور قدیم تهران ساوه
تین نیوز

 

مرکز مدیریت راه های کشور از محدودیت تردد در محور قدیم تهران ساوه در پی اجرای عملیات بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اطلاع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در پی اجرای عملیات بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت در محور قدیم تهران ساوه (از انتهای میدان شهید سلیمانی تا پل رودشور)، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی عملیات، از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶:۰۰ در روزهای شنبه، از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ در روزهای چهارشنبه خواهد بود.

همچنین عملیات در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه متوقف خواهد بود.

موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۰ الی ۲۰۰+۱۴ محور قدیم تهران ساوه (از انتهای میدان شهید قاسم سلیمانی تا پل روشور) است که تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.