سامانه 141 در خدمت زائران اربعین حسینی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از پاسخگویی شبانهروزی سامانه ۱۴۱ به منظور دریافت اطلاعات و انعکاس شکایات زائران اربعین حسینی استان همدان خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از پاسخگویی شبانهروزی سامانه ۱۴۱ به منظور دریافت اطلاعات و انعکاس شکایات زائران اربعین حسینی استان همدان خبر داد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری اظهار داشت: این سامانه به همراه اپلیکیشن ویژه تلفن های همراه نسخه اندروید آماده ارائه اطلاعات به زائران است.
وی افزود: به منظور ایجاد ارتباط میان کاربران راه و مسئولان این حوزه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سامانه جامع اطلاع رسانی " 141" شامل سه بخش گویا، پیامک و بخش پایگاه اطلاع رسانی تهیه شده است.
رودباری یکی از اهداف راه اندازی این سامانه را جلوگیری از ترافیک و اتلاف زمان در سفر عنوان و خاطرنشان کرد: زائران اربعین و در کل مخاطبان و کاربران پس از برقراری ارتباط با سامانه از طریق تلفن از خدماتی چون آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه در محورها توسط بخش گویا و اپراتوری مطلع می شوند.
وی ابراز داشت: کاربران این بخش همچنین می توانند برای دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهری از طریق شماره گیری کد مخابراتی قدیم شهرهای مبدا و مقصد به شکل گویا و مکتوب از طریق نمابر، ارتباط با اپراتور و ارائه پیشنهادها و انتقادات بهره مند شوند.
رودباری بیان کرد: در بخش پیامک سامانه جامع اطلاع رسانی141 خدماتی به شکل مستقیم و همچنین اطلاع رسانی مسیر و مسافت به مردم به شماره پیامک1000141، دریافت انتقادات و پیشنهادات از طریق سامانه پیامکی 1000141 و دریافت آخرین وضعیت جوی ترافیکی به مردم از طریق سامانه پیامکی 1000141 به کاربران ارائه می شود.
این مسئول تصریح کرد: علاوه بر این در بخش پایگاه اطلاع رسانی این سامانه خدماتی چون وب سایت www.141.ir ، ارائه خدمات اطلاع رسانی بر روی اپلیکیشن 141 برای مشاهده کاربران، دریافت شکایات مسافران از طریق اپلیکیشن 141 و ارائه خدمات اطلاع رسانی از طریق کانال تلگرامی و ربات تلگرامی 141 به کاربران فراهم شده است.