◄ بهروزرسانی آئیننامه محدودیت عبور بوژیهای سنگین از روی پلها
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک در نشست مشترک مسئولین سازمان راهداری و حملونقل جادهای با انجمن صنفی و فعالان شرکتهای حملونقل سنگین(بوژی داران) در تهران با اشاره به اینکه باید عواید بخش حملونقل جادهای در همان بخش هزینه شود گفت:در بسیاری از کشورها حملونقل فوق سنگین وجود ندارد درحالیکه در ایران شرکتهای خوبی در این حوزه فعالیت دارند که دارای امکانات مناسبی ازجمله ترمینال، بارگیری و باسکولهای تخصصی هستند که باوجوداین امکانات یک حملونقل بسیار تخصصی و تأثیرگذار را ایجاد کردهاند که توانایی الگو شدن برای دیگر کشورها رادارند.
مدیرکل دفتر ایمنی و ترافیک در نشست مشترک مسئولین سازمان راهداری و حملونقل جادهای با انجمن صنفی و فعالان شرکتهای حملونقل سنگین (بوژیداران) در تهران با اشاره به اینکه باید عواید بخش حملونقل جادهای در همان بخش هزینه شود گفت:در بسیاری از کشورها حملونقل فوق سنگین وجود ندارد درحالیکه در ایران شرکتهای خوبی در این حوزه فعالیت دارند که دارای امکانات مناسبی ازجمله ترمینال، بارگیری و باسکولهای تخصصی هستند که باوجوداین امکانات یک حملونقل بسیار تخصصی و تأثیرگذار را ایجاد کردهاند که توانایی الگو شدن برای دیگر کشورها را دارند.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای، جواد هدایتی با اشاره به اینکه سازمان راهداری و حملونقل جادهای تلاش کرده است تا محدودیتهای موجود برای این قبیل حملونقل در کشور را تسهیل کند گفت: محدودیت عبور بوژیهای سنگین از روی پلها را بهروزرسانی کرده و با تغییر آییننامه و توزین بار همگن این محدودیت برای عبور به حداقل رسانده شده که تأثیر بسزایی در سرعت حملونقل سنگین و فوق سنگین داشته است علاوه بر آن با بهروزرسانی آییننامهها و قوانین کمکهای شایانی در خصوص تسهیل رفتوآمد شرکتهای حملونقلی در این چند سال صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه اعضای انجمن صنفی شرکتهای حملونقل سنگین و فعالان در این بخش به ایراد نقطه نظرات خود با مسئولین سازمان راهداری و حملونقل جادهای پرداختند و مسئولین حاضر در جلسه برای برنامهریزی جهت رفع دغدغههای آنها قول مساعد دادند.