رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکتها و مؤسسات حملونقل جادهای کالا و مسافر
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای هرمزگان از رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکتها و مؤسسات حملونقل جادهای کالا و مسافر در کمیسیونهای ماده 11 و 12 اداره کل خبر داد.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای هرمزگان از رسیدگی به تخلفات رانندگان، شرکتها و مؤسسات حملونقل جادهای کالا و مسافر در کمیسیونهای ماده 11 و 12 اداره کل خبر داد.
به گزارش تیننیوز، داریوش باقرجوان امروز اظهار داشت: در سال 96 تعداد 147 فقره تخلف مربوط به شرکتهای حملونقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده 12 رسیدگی گردید که از این تعداد 113 فقره مربوط به حوزه کالا و 34 فقره تخلف مربوط به حوزه اداره مسافر است.
وی در ادامه افزود: از تعداد فوقالذکر 14 فقره منجر به صدور تذکر و 71 فقره به علت محرز نشدن تخلف تبرئه و تعداد 61 فقره رأی هم منجر به صدور جریمه در کمیسیون ماده 12 که جهت رسیدگی به تخلفات شرکتهای حملونقلی برگزار میگردد، مطرح و آراء فوق صادر گردید.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان در ادامه اشارهای به کمیسیون ماده 11 نمود و گفت در این کمیسیون که به تخلفات رانندگان رسیدگی میشود در سال 96 تعداد 37 فقره تخلف از سوی رانندگان صورت گرفته است که از این تعداد 3 فقره منجر به تبرئه و تعداد 34 فقره پروانه فعالیت آنها یعنی همان کارت هوشمند به مدت یک ماه غیرفعال گردید.
وی بیان داشت: عمده تخلفات مطرح شده در این دوره حمل محموله بدون ضوابط و مقررات حملونقلی، حمل محموله بدون مهار مناسب در حوزه کالا، حمل محموله بدون دریافت بارنامه دولتی و عدم رعایت حقوق مسافر در حوزه مسافر دانست.
به گزارش تیننیوز، وی گفت: امیدوارم با رعایت ضوابط و مقررات توسط شرکتها و مؤسسات و رانندگان درسال 97 شاهد هیچگونه تخلفی در این حوزهها نباشیم.