بازدید سایت : ۴۳۸۳۹

◄ واگذاری 450 حلقه لاستیک حواله‌ای به رانندگان جاده‌های گلستان

450 حلقه لاستیک حواله‌ای به رانندگان جاده‌های گلستان توزیع شد.

واگذاری 450 حلقه لاستیک حواله‌ای به رانندگان جاده‌های گلستان
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان، با اشاره به آغاز طرح سراسری تامین و توزیع لاستیک ناوگان جاده‌ای از نیمه دوم تیرماه‌جاری در گلستان، اعلام کرد: طی هفته گذشته 450 حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی برای ناوگان سنگین جاده‌ای استان در مراکز پیش بینی‌شده‌ توزیع شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، مهدی میقانی با اعلام این مطلب، انواع لاستیک‌های توزیع‌شده را از نوع تولیدات داخلی بیان کرد وافزود: حوالجات صادره از طریق پنج عامل فروش رسمی استان دریافت می‌شوند.

این مقام مسوول در گلستان خاطرنشان‌کرد: رانندگان و مالکین ناوگان جاده‌ای غرب استان برای دریافت حواله لاستیک به پایانه مسافربری شهرستان گرگان‌ و رانندگان و مالکین ناوگان جاده‌ای شرق استان باید به اداره راهداری‌وحمل‌ونقل‌جاده‌ای شهرستان گنبدکاووس مراجعه کنند.

میقانی ادامه داد: با توجه به تقاضای روزافزون رانندگان و مالکین ناوگان؛ اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های صنفی بخش حمل‌ونقل و عاملان فروش، در حال پیگیری برای افزایش تنوع و تعداد عوامل توزیع لاستیک در سطح استان است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.