بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ بیش از 8 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های راهداری اردبیل

اجرای پروژه‌های راهداری با بیش از هشت میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهرستان اردبیل در حال اجرا است.

 بیش از 8 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پروژه‌های راهداری  اردبیل
تین نیوز

در سال جاری بیش از هشت میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان اردبیل صرف روکش آسفالت، لکه‌گیری و حذف نقاط حادثه‌خیز می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل،  رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل با اعلام این خبر افزود: یک‌دهنه پل عابر پیاده به طول 36‌متر، ارتفاع تا عرشه 5.5 متر، وزن سازه 28 تن و با صرف اعتباری بالغ‌بر 250 میلیون تومان احداث و راه‌اندازی شده است که هدف از اجرای این طرح ارتقای ایمنی عابرین پیاده و گذر راحت اهالی روستای قاسم قشلاقی بوده است.

علی دشتی، به اجرای پروژه روکش و لکه‌گیری آسفالت بزرگراه اردبیل تا سه‌راهی سرعین اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه با تامین دومیلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که بیش از 90‌درصد این پروژه عملیاتی و اجرایی شده است.

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل مشخصات این پروژه را یادآور شد و گفت: 50‌هزار مترمربع لکه‌گیری و حدود هشت کیلومتر روکش آسفالت از محل اعتبارات ملی هزینه شده تا زمینه بهبود تردد هم‌وطنان و مسافران در این مسیر گردشگری به‌خوبی فراهم آید.

دشتی در موردترمیم پل سه‌دهنه الماس نیز افزود: با توجه به این‌که دودهنه از این پل ترک برداشته و نیاز به ترمیم دارد قرار است از محل اعتبارات ملی و با صرف 300‌میلیون تومان با استفاده از مواد نانو بهسازی و ترمیم این پل‌ها به انجام برسد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.