بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ ماهانه 100 هزار حلقه لاستیک مورد نیاز رانندگان است

تأمین لاستیک، قطعات اصلی‌ترین مشکل رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای در کشور است. عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان این موضوع گفت: ماهانه حدود صدهزار حلقه لاستیک موردنیاز رانندگان است که طی جلسات متعدد مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شود و دراختیار رانندگان قرار گیرد.

ماهانه 100 هزار حلقه لاستیک مورد نیاز رانندگان است
تین نیوز

تأمین لاستیک، قطعات اصلی‌ترین مشکل رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای در کشور است.

عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان این موضوع گفت: ماهانه حدود صدهزار حلقه لاستیک موردنیاز رانندگان است که طی جلسات متعدد مقرر شد لاستیک با ارز دولتی وارد شود و دراختیار رانندگان قرار گیرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، حسن‌نیا با اشاره به افزایش ۲۰درصدی در ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان گفت: تاکنون حدود ۷۰۰ هزار نفر از رانندگان کشور و همسران آن‌ها برای بهره‌مندی از بیمه تکمیلی ثبت‌نام کرده‌اند.

او در ادامه افزود: اکنون ۹۰درصد از بار و مسافر در کشور از طریق ۲۲۰ هزار کیلومتر جاده جابجا می‌شود و این مهم نشان‌ می‌دهد مسئولیت سنگینی برعهده راهداری قرارگرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی به عدالت در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای اشاره و بیان کرد: اکنون ۶۰۰ هزار راننده در بخش حمل‌ونقل بار و مسافر، ۳۴۰ هزار نفر در عرصه حمل‌ونقل بار با کامیون و ۸۰ هزار نفر در جابجایی مسافر فعالیت دارند که در این مدت تلاش شد تا بخشی از خدمات درخواستی آن‌ها اجرا شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.