بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ مشارکت گسترده شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

اداره‌‎‌کل حمل‌ونقل با مشارکت گسترده شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای استان حضوری فعال در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی خواهد داشت.

مشارکت گسترده شاغلان حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی
تین نیوز

رئیس کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین حسینی در ادامه ضمن اشاره به تشکیل کمیته حمل‌ونقل و سوخت افزود: تشکیل این کمیته بستری مناسب برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌های اجرایی مراسم بوده و ازآن‌جایی‌که استان سمنان میزبان عبوری زوار استان‌های شرقی و شمالی هست با تمسک جستن به راه و کلام امام حسین با آمادگی هر چه بیش‌تر گروه‌های امدادی و نظارتی بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به زائران ارائه کنیم.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان، احسان منصورکیایی با تاکید بر آمادگی ناوگان حمل‌ونقل مسافری استان برای ارائه خدمات به زائران افزود: 150‌دستگاه ناوگان مسافربری جاده‌ای با کم‌ترین هزینه برای اعزام زائران اختصاص‌یافته و کلیه تمهیدات لازم برای تردد ایمن زائران اربعین حسینی انجام‌شده است.

وی ضمن تشکر از اقدامات ارزنده ستاد هماهنگی مراسم اربعین استان گفت: برگزاری جلسات پیرامون موضوعات مرتبط با انجمن‌های مسافری استان و تاکید بر بکار گیری تمام توان و امکانات تشکل‌های صنفی، اعزام ناوگان و رانندگان تحت پوشش به مرز تعیین‌شده برای جابه‌جای زوار انجام‌شده و هماهنگی برای تشکیل جلسه‌های توجیهی برای رانندگان وسائط نقلیه عمومی وتاکیدبررعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و داشتن تجهیزات ایمنی با همکاری پلیس‌راه استان در حال انجام است.

 منصورکیایی در پایان افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ آماده دریافت نظرات، انتقادات، پیشنهادها و شکایات مردمی و سامانه پیامکی 30007070 آماده دریافت انتقادات و شکایت‌های مسافرین از وضعیت نمازخانه‌ها، مساجد و مجتمع‌های خدماتی رفاهی است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.