بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ تقویت صنایع تولید لاستیک در ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای تامین لاستیک موردنیاز رانندگان اظهار کرد: صنعت تولید لاستیک در کشور باید تقویت شود.

تقویت صنایع تولید لاستیک در ایران
تین نیوز

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای تامین لاستیک موردنیاز رانندگان اظهار کرد: صنعت تولید لاستیک در کشور باید تقویت شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، حمیدرضا فولادگر در آیین بزرگداشت روز ملی حمل‌ونقل و راهداری اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم اصفهان در مجلس قدردان زحمات راهداران پرتلاش و رانندگان اصفهانی هستم.

وی ادامه داد: استان اصفهان به واسطه موقعیت جغرافیایی و طول راه نیازمند توجه جدی در حوزه تامین اعتبارات است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیش‌ترین بار جابه‌جایی کالا در کشور بر بستر راه‌های استان اصفهان صورت می‌گیرد و در مساله تخصیص بودجه باید به این موضوع توجه ویژه کرد.

فولادگر با اشاره به فعالیت‌ها و پیگیری‌های نماینده‌های مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای حل‌وفصل مشکل رانندگان اظهار کرد: با مشارکت فعالانه دولت و نمایندگان صنف خوشبختانه بسیاری از مسائل حل‌وفصل شد.

وی بابیان این‌که نوسانات نرخ ارز و مشکلات متعاقب آن در حوزه لاستیک زنگ خطر را برای مسئولان به صدا درآورده است، افزود: با توجه به توانایی فنی و مهندسی موجود در کشور تقویت تولید صنایع تولید لاستیک باید در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.