◄ مجتمعداران اصول مشتریمداری را در کانون توجه قرار دهند
لازم است مجتمعداران متناسب با تقاضا خدمات و امکانات خود را لحاظ کمی و از لحاظ کیفیت ارتقا دهند و رضایتمندی بیشتر مراجعان را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.

نشست نمایندگان انجمن صنفی مجتمعهای خدماتی-رفاهی بینراهی کشور، با هدف ارتقای سطح خدماتدهی به مراجعان و خدماتگیرندگان از این مجتمعها در آستانه سفرهای نوروز سال 98 برگزار شد.
به گزارش تیننیوز حمیدرضا شهرکی ثانوی مدیرکل دفتر سرمایهگذاری و نظارت بر بهرهبرداری در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: در راستای توجه به اصل مشتریمداری، بهرهبرداران از مجتمعهای خدماتی-رفاهی بینراهی با برقراری رابطه مناسب و تعامل با مشتریان و خدماتگیرندگان و احصاء نیازها، لازم است مجتمعداران متناسب با تقاضا خدمات و امکانات خود را لحاظ کمی و از لحاظ کیفیت ارتقا دهند و رضایتمندی بیشتر مراجعان را به طور جدی مورد توجه قرار دهند.
براساس اطلاعات دریافتی در این نشستها بازبینی با هدف تنظیم اسناد بالادستی متناسب با نیاز موجود انجام شد و با تصویب اعضای مجمع عمومی سازمان طرح جامع مجتمعهای خدماتی رفاهی بازبینی و تایید و تا پایان سال جاری به استانهای سراسر کشور، ابلاغ میشود.