بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان:

◄ بازگشایی ۷۷۰ راه روستایی در مناطق سیل زده لرستان

۷۷۰ راه‌ روستایی در مناطق سیل زده لرستان بازگشایی شد.

بازگشایی ۷۷۰ راه روستایی در مناطق سیل زده لرستان
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان از ۷۷۰ راه ارتباطی روستایی بازگشایی در این استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان، مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان، گفت: آمار راه‌های روستایی بازگشایی شده در لرستان به ۷۷۰ رسید و در حال حاضر تمام راه‌های روستایی سه شهرستان بروجرد، رومشکان و چگنی باز است.

عباس شرفی افزود: درمجموع از ابتدای وقوع سیل و درپی ریزش و رانش‌های پس از آن، راه ارتباطی ۸۷۰ روستا در استان قطع شده بود که با همت همکاران تاکنون راه ارتباطی ۷۷۰ روستا برابر با ۸۸.۵ درصد بازگشایی شده و ۱۰۰ روستا مسدود است.

وی گفت: درپی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر راهداران، امروز راه‌های مسدود باقیمانده در دو شهرستان بروجرد و چگنی باز شد و در حال حاضر در سه شهرستان بروجرد، رومشکان و چگنی هیچ راه مسدودی وجود ندارد، راه‌های روستایی مابقی شهرستان‌ها نیز در اسرع وقت بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: پس از وقوع سیل در لرستان که منجر به تخریب بسیاری از زیرساخت‌ها و ابنیه فنی راه گردید با نظر مثبت رییس سازمان بیش از ۴۰۰ نفر از راهداران ۱۹ استان همراه با تجهیزات و ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین به یاری استان آمده و مشغول بازگشایی محور‌های اصلی، فرعی و روستایی لرستان گردیدند.

شرفی تصریح کرد: راهداری لرستان با ۳۰۰ نفر نیروی فنی، عملیاتی و پشتیبانی و برخورداری از ۲۰۰ دستگاه ماشین‌آلات با تمام ظرفیت در حال بازگشایی محور‌های استان است.

وی حضور و پیگیری وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزارت راه، رییس و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مناطق سیل‌زده را مایه دلگرمی و بسیار تاثیرگذار در روند خدمت‌رسانی دانست و از تلاش همه عوامل استان‌های معین لرستان قدردانی کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.