بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ نصب 420 تابلوی ایمنی در محورهای مواصلاتی پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد از نصب 420 تابلوی ایمنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

 نصب 420 تابلوی ایمنی در محورهای مواصلاتی پارس آباد
تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد، در بازدید از محور پارس آباد اصلاندوز با اعلام این خبر تصریح کرد: در دو محور پارس آباد- زیوه و پارس آباد- سه راهی عزیزکندی 420 تابلو نصب شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، یوسف آذری افزود: علاوه بر این در مسیرهای ذکر شده 130 تابلو نیز به دلیل فرسودگی تعویض شده است که در مجموع می تواند منجر به کاهش تصادفات و ارتقا ایمنی جاده ها باشد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد افزود: همچنین در محور پارس آباد- زیوه از روستای آقامحمد بیگلو تا خروجی زیوه به طول 15 کیلومتر نسبت به رفع افتادگی شانه با مصالح مرغوب اقدام کردیم.

آذری اظهار کرد: در عین حال نسبت به آزادسازی حریم راه ها از پارس آباد تا سه راهی عزیزکندی به طول 15 کیلومتر اقدام شده و ادامه مسیر هم در حال انجام است.

وی ادامه داد: همچنین آزادسازی حریم راه روستای سرودلو به امیرخان لو به طول 10 کیلومتر (طرفین جاده) با دستور مقام قضایی و عوامل نظامی و انتظامی انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: لکه گیری راه اصلی از پارس آباد به زیوه و از سربند به اصلاندوز به طول 110 کیلومتر انجام شده و ادامه مسیر در حال انجام است.

به گفته آذری مجموع اقدامات و ارتقا ایمنی محورها در کاهش تصادفات موثر بوده و در فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 75 درصد با کاهش تصادفات مواجه هستیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.