بازدید سایت : ۳۷۴۸۴

پیگیری مشکلات صنفی رانندگان سمنان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جلسه کمیته توزیع لاستیک از پیگیری جدی مشکلات صنفی رانندگان حمل و نقل جاده ای استان خبر داد .

پیگیری مشکلات صنفی رانندگان سمنان
تین نیوز |

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جلسه کمیته توزیع لاستیک از پیگیری جدی مشکلات صنفی رانندگان حمل و نقل جاده ای استان خبر داد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان،احسان منصور کیایی با اشاره به نقش بی بدیل رانندگان در توسعه اقتصادی و تکمیل چرخه تولید افزود : اقتصاد یک جامعه پیوند محکمی با حمل و نقل دارد به طوری که اگر این امر به خوبی انجام بگیرد، پیشرفت و توسعه را به همراه خواهد داشت و در صورت بیمار بودن آن نیز اقتصاد هم با مشکل روبرو می شود. جامعه ای که از حمل و نقل شکوفا برخوردار باشد و این صنعت به صورت پایدار، کارآمد و موثر عمل کند، می تواند از اقتصاد پویایی بهره مند شود.

ایشان با اشاره به این موضوع که  فعالان عرصه حمل ونقل بازوان قدرتمند توسعه اقتصادی استان هستند افزود : رانندگان تلاشگرانی هستند که نیازهای تداوم امور زندگی عمومی و هزاران نوع کالای دیگر را از مبادی شهرها و بنادر کشور در اسرع وقت به سطح شهرها می‌رسانند تا چرخ تحولات سراسری همواره فعال باشد.. بر این اساس تمام تلاش سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای واین اداره کل ارتقاءی جایگاه ، پیگیری موضوعات مربوط به ادامه منطقی و صحیح گردش چرخه حمل و نقل جاده ای و منافع دست اندرکاران این بخش و به طور ویژه معیشت آنان که منجر به ارتقای آرامش و آسایش خاطر این افراد و خانواده‌های آنان ، می گردد، خواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه با اشاره به اینکه تهیه اقلام مصرفی ناوگان از جمله لاستیک یکی از دغدغه های مهم رانندگان حمل و نقل جاده ای بوده است افزود : براساس توافقات  صورت‌گرفته ،از سال گذشته  مراحل اجرایی توزیع لاستیک بین رانندگان استان آغاز و تاکنون  بیش از 9300 حلقه لاستیک بین رانندگان باری و مسافری استان توزیع شده است .

ایشان در ادامه  ضمن اشاره  به اینکه این اداره کل با جدیت بیش از پیش با استفاده از تمام قوا و ظرفیتها برای رسیدگی به درخواست ها و پاسخگویی مناسب و سریع شکایات تلاش می نماید، افزود : برنامه دیدارهای عمومی روزهای چهارشنبه هر هفته در پایانه های بار استان بمنظور رسیدگی آنی به درخواستها و مشکلات رانندگان انجام می گیرد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایان تاکید کرد : رانندگان حوزه حمل و نقل جاده ای بین شهری می توانند هر گونه انتقاد ، شکایت و دیدگاه خود را در حوزه حمل و نقل جاده ای مورد نظر خود را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱ (داخلی ۵) ، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱، پایگاه اطلاع‌رسانی www.141.ir  و صندوق پستی ۳۷۷۳- ۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای انعکاس دهند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.