بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ تشدید نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان سمنان

معاون ایمنی ، فنی و بهره برداری اداره کل راهداری سمنان، هدف از بازدیدها را ارتقا سطح خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای عنوان کرد.

تشدید نظارت بر عملکرد مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان سمنان
تین نیوز

معاون ایمنی ، فنی و بهره برداری اداره کل راهداری سمنان، گفت:در دنیای امروزی با توجه به توسعه حمل‌ونقل جاده‌ای و افزایش ساخت وسایل نقلیه و توسعه راهها، مقوله ارائه خدمات در طول راه‌ها به مسافران و رانندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تغییرات اساسی را درنحوه و نوع خدمت رسانی طلب می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان، محسن لشکری در ادامه با توجه به موقعیت استان سمنان و قرار گرفتن در مسیر کریدور شرق به غرب افزود : بمنظور تامین ایمنی مسافرین ورفع خستگی و خواب آلودگی رانندگان ، جذب و هدایت مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی به منظور بهره مندی از یک استراحت کوتاه‌مدت و استفاده از امکانات داخل مجتمع‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر با ارتقای خدمات این مجموعه ها و نظارت این اداره کل محقق خواهد شد.

معاون ایمنی ، فنی و بهره برداری اداره کل افزود : به منظور نظارت بر نحوه فعالیت و خدمات‌دهی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، تیم‌های نظارتی بصورت کمیته‌های شهرستانی با مشارکت نمایندگان فرمانداری‌ها، کارشناسان بهداشت، ستاد اقامه نماز، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تشکیل و بر نحوه عملکرد این عناصر نظارت می‌کنند.

ایشان افزود : مراجعین محترم می توانند هرگونه انتقاد ، شکایت و نقطه نظرات خود را پیرامون وضعیت نمازخانه هاو مساجد مجتمع های خدماتی را به سامانه پیامکی 30007070 اعلام کنند. 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.