◄ برای نوسازی اولویت ما، تولید داخل است
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای تاکید کرد که سیاست ما و دولت در بحث نوسازی، استفاده ازتولید داخلی است.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای تاکید کرد که سیاست ما و دولت در بحث نوسازی، استفاده ازتولید داخلی است.
به گزارش تین نیوز، مهران قربانی در مراسم تحویل خودروهای طرح نوسازی نوگان سواری کرایه بین شهری که صبح امروز (6 بهمن ماه) برگزار شد، عنوان کرد: در شهریور امسال طی تفاهم با خودروسازان داخلی نوسازی ناوگان سواری کرایه آغاز شد، در این راستا 3 هزار دستگاه سواری کرایه فرسوده تا سال 1400 نوسازی میشود.
وی در ادامه با بیان اینکه سهم سواری کرایه 20 درصد از حمل و نقل است که جزو مدهای حمل و نقل محسوب میشود، تصریح کرد: عمر ناوگان سواری کرایه در داخل کشور 11 سال است اما استاندارد تعریف شده 10 سال تعیین شده است و عبور از عدد 10 سال برای ما علامتی است که باید بحث نوسازی ناوگان را با شدت بیشتری دنبال کنیم.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری تاکید کرد: سیاست ما و دولت در بحث نوسازی استفاده از پتانسیلهای داخلی است.
به گزارش تین نیوز، در حال حاضر 28 هزار دستگاه ناوگان سواری کرایه با عمر متوسط 11 سال فعال است که 17 هزار دستگاه آن فرسوده (بالای 10 سال) است. این تعداد ناوگان سالانه 28 میلیون و 846 هزار مسافر در سطح کشور جابهجا می کنند.
آقای قربانی درمورد خودراننده گان که باسن بالا مجبوربه راننده گی هستند وسختی کار ندارند وسنواتی که شرکتها بالا کشیدند چرا حرف وسخنی به میان نمی آورد مگر راننده همیشه جوان می ماند فقط خودرو سنش بالا می رود