بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

انجام روکش آسفالت محور فرعی گوهر کوه به اسکل آباد

اداره کل راهداری و حمل نقل به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه‌ها روکش آسفالت محور گوهر کوه به اسکل آباد شهرستان تفتان را به صورت امانی توسط ۱۵ نفر از راهداران اکیپ تفتان و با ۶ دستگاه ماشین آلات اجرایی کرده است که صرفه جویی ۴۰ میلیارد ریالی را به همراه داشت.

انجام روکش آسفالت محور فرعی گوهر کوه به اسکل آباد
تین نیوز

ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان  با اشاره به اهمیت روکش آسفالت محور‌های ارتباطی، گفت:  ترمیم به موقع رویه آسفالت موجب می‌شود از بروز خسارات مالی و هزینه‌های اضافی جلوگیری و به جای روکش مجدد با روش‌های ارزانتری رویه راه را ترمیم و در بودجه صرفه جویی کرد.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل  نقل به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش هزینه‌ها روکش آسفالت محور گوهر کوه به اسکل آباد شهرستان تفتان را به صورت امانی توسط ۱۵ نفر از راهداران اکیپ تفتان و با ۶ دستگاه ماشین آلات اجرایی کرده است که صرفه جویی ۴۰ میلیارد ریالی را به همراه داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با روکش آسفالت این محور، مردم شهرستان تفتان، بخش گوهر کوه و ۶ روستا از مسیر استاندارد و ایمن برای تردد برخودار شدند.

وی بر توسعه و بهبود راه‌های شهری و روستایی استان تاکید کرد و افزود: تمام هدف ما در این اداره کل با اجرای پروژه‌های مختلف راهداری زودودن محرومیت از چهره روستا و بهبود وضعیت ساکنان آن است چرا که بیشترین جمعیت استان در روستا‌ها سکونت دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.