بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ در تصادف زنجیره‌ای بهبهان، جاده مشکلی نداشت

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان - رامهرمز گفت: در مقطعی که این تصادف انجام شد جاده مشکل خاصی نداشت و خطای انسانی عامل این تصادف بود.

در تصادف زنجیره‌ای بهبهان، جاده مشکلی نداشت
تین نیوز

داریوش امانی در نشست کمیسیون ایمنی راه‌های کشور که امروز، ۲۵ بهمن ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: در بحث راه‌اندازی سامانه سپهتن، اینکه گفته می‌شود سازمان راهداری و حمل و نقل کمک نکرده است باید گفت که سازمان راهداری همیشه همراه بوده و در این زمینه نیز به پلیس کمک کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: سازمان راهداری همیشه بوده و کمک کرده است و سامانه‌ای که اکنون موجود است به دلیل کمک و هزینه‌هایی است که سازمان حمل و نقل و راهداری  پرداخت کرده است.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پلیس همیشه بحث سامانه سپهتن را پیگیری کرده اما پس از مدتی اتفاقاتی میان پلیس و شرکت بهره‌بردار افتاد و نظر بر این شد که این سامانه تغییر کند و شرکت‌های جدید دیگری به این بحث ورود کنند. این کار اکنون در حال انجام است و ما نیز همراهی لازم را انجام‌ داده و خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

وزیر راه و شهرسازی: مسئول جان مردم هستیم

در تصادف بهبهان، کیسه هوای فقط یک خودرو عمل کرد

امانی عنوان کرد: در حال حاضر سامانه موجود نیز کار خود را انجام می‌دهد و سیستم‌های نظارتی فعال و در حال پایش اطلاعات هستند تا اگر تخلفی صورت گیرد با آن برخورد شود.

وی با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان - رامهرمز گفت: چنین تصادفاتی در دنیا اتفاق می‌افتد. به دلیل شرایط مه گرفتگی و آب و هوایی بود که این حادثه در منطقه به یکباره رخ داد اما در مقطعی که تصادف انجام شد جاده مشکل خاصی نداشت و خطای انسانی عامل این تصادف بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.