بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

دفتر ۱۰ هیات ورزشی امسال در مرکز استان سمنان استقرار می‌یابد

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: دفتر ۱۰ هیات ورزشی در مرکز استان استقرار ندارد و پیش‌بینی می‌شود براساس اقدامات انجام شده دفتر این هیات‌ها تا پایان امسال در مرکز استان استقرار یابد.

دفتر ۱۰ هیات ورزشی امسال در مرکز استان سمنان استقرار می‌یابد
تین نیوز

 معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: دفتر ۱۰ هیات ورزشی در مرکز استان استقرار ندارد و پیش بینی می شود براساس اقدامات انجام شده دفتر این هیات ها تا پایان امسال در مرکز استان استقرار یابد.

به گزارش تین نیوز از سمنان مجید محمدی ، ابراز داشت: استقرار دفتر هیأت های ورزشی به منظور افزایش تعامل و ارتباط با اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان باید در مرکز استان سمنان مستقر شود.

وی ادامه داد: هم افزایی هیأت های ورزشی استان با اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان برای پیشبرد اهداف و افزایش کسب موفقیت ها ضروری است و منجر به توسعه رشته های ورزشی در استان می شود.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: رئیس هیات ورزشی برای هر نقطه استان که باشد  باید دفتر هیات را در مرکز این استان مستقر کند  و نماینده ای را از جانب خود به دفتر هیات در مرکز استان معرفی کند.

محمدی تصریح کرد: به برخی رشته های ورزشی در برخی شهرستان ها به صورت تخصصی پرداخته می شود و به نوعی مختص آن شهرستان است و نمی توان انتظار داشت تا رئیس هیات در مرکز استان استقرار یابد، اما باید دفتر هیات به منظور تسهیل و تسریع در انجام کارها در مرکز استان مستقر شود.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان خاطرنشان کرد: هیات های ورزشی با سرمایه گذاری هدفمند بر روی ورزشکاران می توانند در رقابت ها برای استان سمنان افتخار آفرینی کنند  و استقرار دفترهیات های ورزشی در مرکز استان به تحقق این راهبرد کمک می کند.

براساس آخرین آمار ۴۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان سمنان مشغول فعالیت هستند و زنان این استان سهم بالایی در ورزش های قهرمانی دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.