بازدید سایت : ۱۴۵۴۴۹

پهلوگیری دومین کشتی حامل کالای اساسی در بندر شهید بهشتی چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پهلوگیری دومین کشتی حامل ۵۴ هزار تن کالای اساسی در بندر شهید بهشتی چابهار در سال جاری خبر داد.

پهلوگیری دومین کشتی حامل کالای اساسی در بندر شهید بهشتی چابهار
تین نیوز |

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پهلوگیری دومین کشتی حامل ۵۴ هزار تن کالای اساسی در بندر شهید بهشتی چابهار در سالجاری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، قاسم عسکری نسب اظهار کرد: پس از پهلوگیری و تخلیه کشتی ۱۲۰ هزار تنی فله در بندر شهید بهشتی چابهار، شاهد حضور دومین کشتی حامل کالای اساسی با ۵۴ هزار تن گندم در بندر شهید بهشتی چابهار هستیم.

عسکری نسب افزود: این محموله پس از تخلیه از کشتی و بارگیری بوسیله کامیون به انبارهای خارج از بندر انتقال و به مقاصد هدف منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۱۵۴ هزار تن گندم در بندر شهید بهشتی تخلیه شده است، گفت: زیرساخت‌های بندری و تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری موجود در بندر شهید بهشتی چابهار امکان ورود به بندر، پهلودهی و تخلیه کشتی های پهن پیکر را در بندر چابهار فراهم و تخلیه آنها را تسهیل کرده است.

وی گفت: بندر شهید بهشتی چابهار با ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه بیش از هشت میلیون تن انواع کالا و عمق پای اسکله منفی ۱۶ متر توانایی پهلوگیری کشتی بزرگ بیش از ۱۰۰ هزار تنی را دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.