بازدید سایت : ۶۵۲۱۱

◄ کارکنان مهندسی و تعمیرات ایران ایر چه خواسته هایی دارند/ تهدید مهندسان هما به جای تقدیر از آنان

چرا مسئولان به جای تقدیر و تشکر از کسانی که هواپیماهای فرسوده و تحت تحریم را به موقع سرخط تحویل می دهند و باعث مباهات و سرافرازی مدیرعامل و معاونت می شوند و کمترین میزان تاخیر در حج امسال را حاصل کرده اند با تشر و تهدید برخورد می کنند؟

کارکنان مهندسی و تعمیرات ایران ایر چه خواسته هایی دارند/ تهدید مهندسان هما به جای تقدیر از آنان
تین نیوز |

شنیده شده اخیرا تجمعی با حضور مهندسان تعمیرات شرکت ایران ایر برپا شده است که طی آن مهندسان هما ، خواسته های خود را مطرح کرده اند.

به گزارش تین نیوز، بر اساس آنچه در شبکه های اجتماعی مطرح شده، طبق اعلام شواری مرکزی معتمدین مهندسی و تعمیرات هما، خواسته کارکنان این بخش هما به شرح ذیل است:  

۱- دلیل عدم احراز جایگاه تخصصی مهندسی تعمیرات به همان صورت که حتی جناب کللری تایید و تاکید داشتند و باید در شناسه شغلی این واحد معرفی شود و سقف جذب ۵۸۰ واحد و مستمر کردن همه آیتم های غیر مستمر که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ جناب فرزادی پور قول پیگیری داده بودند، چیست؟

۲ـ درخواست پیگیری افزایش ضریب جذب به تناسب افزایشی که با تفسیری از قانون برای واحد عملیات استنتاج کردند و اجرا نمودند.

۳- در هر بار افزایش حقوق مشمولین قانون خدمات مدیریت (فوق العاده ویژه)و همچنین مشمولین نظام پرداخت هماهنگ(افزایش جذب)، هما از این افزایش ها بی بهره بود و مدیران هما در هر بار به جای افزایش مستمر، آیتم های غیر مستمر مانند رفاهی و حق معیشت را افزایش دادند و این باعث شد در دوران بازنشستگی حق همکاران به کمتر از یک سوم تقلیل پیدا کند و معیشت خانواده همکاران دچار عسر شدید گردد و این موضوع باعث ایجاد جو نا امن روانی و ترس از آینده برای همکاران شده و می شود.

۴- طبق وعده قبلی معاونت منابع انسانی این امید وجود داشت که حق گواهینامه های تخصصی تعمیرات هواپیما و مدارک تحصیلی که بخش غیر مستمر حقوق شده ولی برای دریافت آن سال هایی از عمر مهندسان هزینه تحصیل و تجربه شده،  به صورت حق تخصص تغییر یافته و وارد احکام شود ولی هنوز اجرایی نشده است‌.

۵-  دلیل اجرایی نشدن ترمیم حقوق مصوب ۱۴۰۱ که ابلاغ و تایید دیوان هم متضمن اجرایی بودنش است،  چیست؟؟

۶- دلیل عدم پرداخت مشوق های مالی مثل بهره وری حج یا پرداختی اعیاد و مناسبت ها و حقوق حقه مثل هزینه یونیفرم و سایر اقلام که هر شرکتی به کارکنان خود تخصیص می دهد، چیست؟

۷- دلیل تهدید همکاران پیگیر حقوق و معیشت به اخراج از مهندسی و تعمیرات چه بوده و چرا هیچ کس حق سوال از مسئولان را ندارد؟

اگر قرار باشد مسئولان به جای تقدیر و تشکر از کسانی که هواپیماهای فرسوده و تحت تحریم را به موقع سرخط تحویل می دهند و باعث مباهات و سرافرازی مدیرعامل و معاونت می شوند  و کمترین میزان تاخیر در حج امسال را حاصل کرده اند با تشر و تهدید برخورد کنند، می توانند انتظار احترام موقع شعار دادن و سخنرانی کلیشه ای در پاسخ به سوالاتشان  داشته باشند  ؟؟

همکاران ما ثابت کرده اند افراد تحصیل کرده و شایسته ای هستند و در رفتار و منش متخلق به اخلاق مداری، اما رفتار نامناسب و جواب های تحریک کننده و مایوس کننده مسئولان آنها را به چالش می کشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • پرستار

    مهندسین خط ایران ایر مثل ما پرستاران دوران کرونا به جای تشکر ..