بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ کدام قطارهای رجا هنوز ظرفیت پذیرش مسافر دارد؟

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا از ظرفیت موجود ناوگان این شرکت برای پذیرش مسافران نوروزی خبر داد.

کدام قطارهای رجا هنوز ظرفیت پذیرش مسافر دارد؟
تین نیوز

معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا از ظرفیت موجود ناوگان این شرکت برای پذیرش مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محمدرضا شناسنده درباره وضعیت فروش بلیت‌های نوروزی گفت: تاکنون 60 درصد بلیت‌های موجود فروش رفته است و از حدود یک‌میلیون و 200 هزار  ظرفیت ایجادشده 40 درصد موجود است.

او به تخفیف‌های ویژه این شرکت برای سفرهای نورزی اشاره کرد و گفت:  قطار تهران- مشهد از چهارم  فروردین دارای ظرفیت خالی است و از تاریخ دهم فروردین تخفیف مناسب برای این مسیر وجود دارد و در سایر مسیرها هم روزهای با تخفیف وجود دارد.

به گزارش رجا، معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا به هماهنگی کامل  عوامل رجا به‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب تأکید کرد و گفت:برای سفرهای نوروزی سال 97 حدود یک‌میلیون و 200 هزار صندلی ظرفیت ایجادشده است که روزانه 150 قطار ( 73 حرکت بین‌شهری و 77 حرکت حومه‌ای) در دسترس مسافران قرار دارد.

شناسنده به‌روش‌های خرید غیرحضوری بلیت اشاره کرد و گفت:  غیر از امکان مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز فروش، متقاضیان سفرهای ریلی می‌توانند با شماره تلفن 1539 تماس حاصل فرمایند و همچنین با مراجعه به سایت و یا اپلیکیشن رجا برای تهیه بلیت اقدام کنند.

او درباره روش‌های ارتباط مسافران و ارسال نظرات و انتقادها و پیشنهادات گفت: سامانه ارتباط با مشتریان 1539  به‌صورت 24 ساعته پاسخگوی مسافران نوروزی خواهد بود و همچنین سامانه  پیامک 3000139 ضمن ارائه اطلاعات مربوط به موجودی بلیت، ساعت حرکت قطارها، بهای بلیت و ...، آماده دریافت نظرها و انتقاد‌های هم‌وطنان گرامی است.

طرح ویژه سفرهای نوروزی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا از 25 اسفند آغاز شده است.

 

 

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.