بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
شرکت رجا برگزار می‌کند؛

◄ مسابقه نقاشی با موضوع قطار به مناسبت روز جهانی کودک

شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا به مناسبت 16 مهر ماه-روز جهانی کودک- مسابقه نقاشی با موضوع سفر با قطار، ویژه کودکان برگزار می‌کند.

مسابقه نقاشی با موضوع قطار به مناسبت روز جهانی کودک
تین نیوز

شرکت حمل‌و‌نقل ریلی رجا به مناسبت 16 مهر ماه-روز جهانی کودک- مسابقه نقاشی با موضوع سفر با قطار، ویژه کودکان برگزار می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی رجا، روابط عمومی رجا با اعلام این خبر افزود: مسابقه نقاشی کودک در گروه سنی دو تا 12 سال و در دو سطح کودکان مسافر داخل قطار و عموم خردسالان جامعه  برگزار می‌شود. 

این مسابقه در سطح کودکان مسافر داخل قطار در  قطارهای منتخب شرکت حمل و نقل ریلی رجا که در تاریخ 16 مهر ماه 1398 سیر می‌کنند، با اهدای بسته‌های مدادرنگی به کودکان مسافر برگزار می‌شود. نقاشی‌ها در داخل قطار جمع‌آوری شده و برای داوری در اختیار متخصصان و داوران قرار می‌گیرد. 

عموم خردسالان جامعه نیز می‌توانند تصویر نقاشی خود با موضوع قطار، راه آهن و سفر ریلی را به همراه ذکر مشخصات خود مانند نام‌و ‌نام‌خانوادگی، تاریخ تولد و شماره تماس، در بازه زمانی 13 الی 19 مهر ماه برای اینستاگرام این شرکت به نشانی rajarail@  یا پست الکترونیکی marketing@raja.ir ارسال کنند. 

پس از داوری مقدماتی آثار ارسالی، از هر سطح 10 اثر انتخاب (مجموعا 20 اثر) و در اینستاگرام شرکت رجا نشر داده می‌شود که در نهایت 3 نقاشی از هر بخش (مجموعا 6 نقاشی) بر اساس آرای جمع‌آوری شده در شبکه اینستاگرام شرکت، به عنوان برنده نهایی انتخاب شده و یک کوپه رایگان رفت و برگشت از قطارهای این شرکت‌ با انتخاب مسیر و با اعتبار استفاده تا پایان سال 1398 به آنان تعلق می‌گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.