بازدید سایت : ۲۶۳۰۶

تبریک و اعلام آمادگی همکاری انجمن صنفی حمل و نقل ریلی مسافری با وزیر جدید راه و شهرسازی

ناصر بختیاری رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته طی پیامی ضمن تبریک انتخاب و اخذ رأی اعتماد خانم صادق مالواجرد از مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین زن در کسوت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این انجمن را برای همکاری با ایشان اعلام کرد.

تبریک و اعلام آمادگی همکاری انجمن صنفی حمل و نقل ریلی مسافری با وزیر جدید راه و شهرسازی
تین نیوز

ناصر بختیاری رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته  طی پیامی ضمن تبریک انتخاب و اخذ رأی اعتماد خانم صادق مالواجرد از مجلس شورای اسلامی به عنوان اولین زن در کسوت مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، آمادگی این انجمن را برای همکاری با ایشان اعلام کرد.

متن این پیام به این شرح است: "سرکار خانم صادق مالواجرد وزیر محترم راه و شهرسازی با سلام و تحیات الهی با عرض تبریک انتخاب سرکار عالی توسط ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برای خدمت در دولت وفاق ملی و رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، امیدواریم حضورتان به عنوان اولین مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، منشأ خیرات و برکات فراوان برای مردم عزیز میهن عزیزمان باشد.

رجای واثق داریم، استفاده از نقطه نظرات نخبگان و کارشناسان این صنعت، ذیل مدیریت جهادی حضرتعالی، منجر به ایجاد تحولی شگرف در صنعت حمل و نقل ریلی مسافری از منظر شاخص‌های ایمنی، کمک به اقتصاد محیط زیست، مصرف بهینه سوخت و قیمت مناسب خواهد شد. بدینوسیله؛ آمادگی انجمن حمل و نقل ریلی مسافری را برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های آن وزارت‌خانه در صنعت ریلی اعلام می‌دارد.

ناصر بختیاری رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری و خدمات وابسته"

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.