بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
نسبت به مدت مشابه سال قبل رخ داد:

◄ افزایش 543 درصدی تناژ تخلیه بار در راه‌آهن اینچه‌برون

اداره کل راه‌آهن شمال شرق 2 ضمن افزایش 543 درصدی تناژ تخلیه بار، در 8 ماهه نخست سال 97 رشد 73 درصدی در حوزه صادرات را تجربه کرده است.

افزایش 543 درصدی تناژ تخلیه بار در راه‌آهن اینچه‌برون
تین نیوز

هم‌زمان با سفر وزیر راه‌وشهرسازی به استان گلستان و راه‌آهن اینچه‌برون، مدیرعامل این اداره کل به تشریح جزئیات میزان تجارت ریلی در 8 ماهه نخست سال جاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرکل راه‌آهن شمال شرق 2 گفت: از ابتدای سال 97 تا به امروز، 76 هزار و 718 تن کالا از طریق مرز ریلی اینچه‌برون با کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، چین، قرقیزستان، ازبکستان و روسیه مبادله شده است که از این مقدار، 51 هزار و 299 تن مربوط به واردات بوده است.

محمدرضا قربانی ادامه داد: همچنین از این مقدار 435 تن محموله ترانزیتی و 24 هزار و 984 تن مربوط به صادرات محمولات غیرنفتی بوده که از طریق مرز ریلی اینچه‌برون حمل شده است.

قربانی تصریح کرد: تناژ کل صادرات از مرز ریلی اینچه‌برون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 73 درصد افزایش داشته است و از ابتدای سال جاری، 141 هزار و 781 تن کالا به‌وسیله دو هزار و 433 دستگاه واگن بارگیری و 85 هزار و 398 تن بار به‌وسیله هزار و 463 دستگاه واگن تخلیه شده است.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق 2 اضافه کرد: این میزان، بیانگر افزایش 543 درصدی تناژ تخلیه این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال 96 است.

قربانی خاطرنشان کرد: در مدت مذکور تن-کیلومتر مرزی نیز با عدد 16 میلیون و 613 هزار و 535، 31 درصد رشد داشته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.